Značkové elektrokolo pod 10 tisíc? Tohle od Xiaomi ujede 80 kilometrů na jedno nabití!

Názory k článku

21. 04. 2019 09:22

jednoducho šmejd. a hmotnosť 21 kg je pre elektrobicykle normál. môj bicykel má 28 palcové kolesá s batériou 522 wh a váži len o kilo viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  21. 04. 2019 09:50

Stačí aerodynamický posed a baterie vydrží 2x déle.Již při lážo plážo rychlosti 35 km/h potřebujete 85% energie na proražení vzduchu.
Chtělo by to výklad od Roberta Bakaláře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mdgarf  |  21. 04. 2019 10:45

jak je to s vyskou? asiati nejsou moc vysoci a na obrazcich je to tak tak.
Chapu ze je to priblizovadlo ale i tak by to melo byt pohodlny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neero16  |  21. 04. 2019 12:13

Raději 50 litrů za kvalitní e.kolo než 10 litrů ža čínskou 💩💩💩

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Revan_21  |  21. 04. 2019 12:29

Značku xiaomi určitě nejde považovat za "značkovou"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 04. 2019 12:54

prý značkové elektrokolo od Xiaomi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_Bubo_Bubo_  |  21. 04. 2019 20:06

Výrobce obalu a samolepek. Prej značkovej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  21. 04. 2019 20:37

Nechápu, že ho Jardovi zatajili. :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gutex  |  21. 04. 2019 21:02

S baterií 360Wh je dojezd 80km v běžných podmínkách naprostou utopií. Leda, že by měl cyklista hmotnost dítěte, elektrickou přípomoc na minimu a jízda byla na dokonale rovném povrchu s nulovým sklonem. V běžných podmínkách bude dojezd asi tak 25km, samozřejmě v rovinatém terénu. Pro jízdu do kopců se s tímto kolem zřejmě ani nepočítá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2019 12:45

Nemyslím že by firma Xiaomi v tomto byla považována za značku. Tohle nejsou telefony. Z pohledu mechaniky je to mizerné městské kolo které prostě té ceně odpovídá jsou jich plný internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppepko  |  23. 04. 2019 20:05

To su ale prehnane reakcie v tejto diskusii. Neviem co sa vam nepozdava, Xiaomi je uz urcite zavedena znacka. Znacka je totizto akakolvek firma, ktoru pozna primerane mnozstvo ludi v danej oblasti. Ja by som sa sloviciek nechytal, to akoze bicykel od Skody nie je znackovy ? Alebo od BMW ? Jasne, Skoda nie je vobec tak celosvetovo znama ako Xiaomi, ale ze by som zrovna hovoril, ze moja fabia je neznackove auto. To by som zase dehonestoval sam seba. Ked Samsung zacal predavat smartfony, tiez sme nehovorili, ze su to neznackove mobily. V tom case boli zavedene totiz uplne ine znacky ako teraz, no ale kto dnes uz pozna taku Nokiu, Ericsson alebo Siemens. A ze to boli spickove mobily v tej dobe. Hold zavedene znacky nahradili uplne ine "znacky".A k tomu bicyklu. Ja osobne som si minuly rok kupil za 400$ skladaci elektrobike Fiido D1. Neznackovy, potvrdzujem, nehadam sa. Ale je to paradna vec. Maly, skladny, mojich 90kg bez problemov odvezie. Do kufra fabie sa lahko zmestia aj dva. Nema sice prehadzovacku, ale do kopca moze asistovat elektromotor, takze prejst sa daju lahko aj kopce. Musim kupit este jeden. Manzelka sice preferuje korcule, ale kopcovity a menej kvalitny teren nas obmedzuje. Takze niektore pekne trasy vynechavame. Ked budeme mat dva, tak bez problemov mozeme cez vikend absolvovat pekne rekreacne trasy aj v dalekom okoli ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herbert_Tlamolam  |  17. 05. 2019 21:18

Xiaomi je značka? Něco mi uniklo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor