Značky Huawei a Honor zůstávají oddělené. Dohromady ale chtějí být světová mobilní jednička

Značky Huawei a Honor zůstávají oddělené. Dohromady ale chtějí být světová mobilní jednička

Společnost Huawei Technologies vyrábí smartphony dvou značek – pod hlavičkou vlastní mateřské Huawei a také dceřiné značky Honor. Pokračující strategii dvou oddělených značek, která se výrobci evidentně vyplácí, potvrdil na svém účtu čínské sociální sítě Weibo šéf spotřebitelské divize Huawei Richard Yu.

Mateřská firma Huawei bude svoji značku Honor nadále podporovat v jejím samostatném směřování, přičemž bude investovat do vývoje nových produktů a technologií. Že má Honor v rámci korporace k dispozici i některé exkluzivity, dokazuje například vysouvací model Honor Magic 2, k němuž pod značkou Huawei neexistuje žádný ekvivalent. Zcela ve vlastní režii si Honor nadále ponechá marketing, distribuci i prodej.

Spotřebitelská (Consumer) divize je podle obratu už největší v rámci celé korporace Huawei Technologies, v loňském roce překonala i síťovou (Carrier) divizi, která se zabývá stavbou infrastruktury pro operátory. Richard Yu si proto věří a chce z Huawei udělat světovou jedničku ve smartphonech a z Honoru světovou čtyřku. Pokud se čísla prodeje obou značek sečtou, tak jak to dělají mnohé výzkumné agentury, očekává Yu prvenství tandemu Huawei + Honor ještě letos.

Omlouváme se za nepřesnosti v původním znění článku.

Via: PR Newswire

Diskuze (9) Další článek: Zcela bezdrátové špunty Honor FlyPods Lite jsou v prodeji. Na jedno nabití hrají tři hodiny

Témata článku: Honor, Huawei, Smartphony, Byznys, Strategie, Huawei + Honor, Mobilní jednička, Značka, Huawei Technologies, Str, Sesterská značka, Huawei technologie, Divize, Carrier, Korporace, MOBI, Huawei Richard Yu, Huawei i Honor, Jednička, Nová strategie


Určitě si přečtěte