dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

Mnohé servisy a prodejci při reklamaci nabíječky vyžadují odevzdat také telefon, ke kterému nabíječka patří. dTest ve svém článku upozorňuje, že tato praktika není podložená zákonem a slouží pouze k odrazení zákazníka od reklamace nabíječky. Také u této nenápadné položky v ceně několika stokorun platí lhůta pro vyřízení objednávky 30 dní a prodejci spoléhají na to, že zákazník nebude chtít zůstat měsíc bez telefonu a radši si koupí novou nabíječku.

dTest bohužel nenabízí konkrétní řešení situace, takže nezbývá než trvat na svém a ohánět se podporou v zákoně.

Zkoušeli jste reklamovat nabíječku? Setkali jste se s podobným požadavkem?

Témata článku: Příslušenství, Bezpečnost, Reklama, dTest, Telefon

Určitě si přečtěte

Healbe Gobe 2: náramek, který může změnit pravidla hry [recenze]

Healbe Gobe 2: náramek, který může změnit pravidla hry [recenze]

** Healbe GoBe 2 přináší na trh funkce, které nikdo jiný nenabízí ** Technologie Flow dokáže změřit přijaté kalorie automaticky ** Jako jeden z prvních vám GoBe 2 změří i krevní tlak

Dnes | Měchura Milan | 5

Jak vybrat bezdrátová sluchátka. Computer otestoval rovnou 17 modelů

Jak vybrat bezdrátová sluchátka. Computer otestoval rovnou 17 modelů

** 17 bluetooth sluchátek v přímém souboji ** Potiskli jsme stovky stran v testu tankových tiskáren ** 23 služeb Googlu, které pravděpodobně neznáte

11.  10.  2017 | časopis Computer | 1

Jak vybrat mobil, když se bojíte rozbitého displeje

Jak vybrat mobil, když se bojíte rozbitého displeje

** Takový výběr je jednoduchý, ale takový mobil pravděpodobně nechcete. ** Takže se zaměříme na výběr ochrany. Jaké pouzdro vybrat? ** Připravte se, že bez kompromisu to nepůjde.

8.  10.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 20

Google Pixel Buds: Umělá inteligence na provázcích

Google Pixel Buds: Umělá inteligence na provázcích

4.  10.  2017 | Kůžel Filip | 4