dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

Mnohé servisy a prodejci při reklamaci nabíječky vyžadují odevzdat také telefon, ke kterému nabíječka patří. dTest ve svém článku upozorňuje, že tato praktika není podložená zákonem a slouží pouze k odrazení zákazníka od reklamace nabíječky. Také u této nenápadné položky v ceně několika stokorun platí lhůta pro vyřízení objednávky 30 dní a prodejci spoléhají na to, že zákazník nebude chtít zůstat měsíc bez telefonu a radši si koupí novou nabíječku.

dTest bohužel nenabízí konkrétní řešení situace, takže nezbývá než trvat na svém a ohánět se podporou v zákoně.

Zkoušeli jste reklamovat nabíječku? Setkali jste se s podobným požadavkem?

Diskuze (36) Další článek: Chytré hodinky Alcatelu jdou do prodeje. Jsou pro Android i iOS

Témata článku: Příslušenství, Bezpečnost, Reklama, dTest, Telefon

Určitě si přečtěte

Dáte si elektroniku do matrace? Nokia Sleep vám pomůže lépe spát

Dáte si elektroniku do matrace? Nokia Sleep vám pomůže lépe spát

** Nokia na veletrhu CES představila nové zdravotní produkty ** Prvním je chytrý senzor spánkové aktivity ** Druhým chytré hodinky měřící tep, aktivitu a s dlouhou výdrží

10.  1.  2018 | Miksa Martin | 3