Halloweenský event přinesl Pokémon Go dvojnásobné zisky z in-app nákupů

Halloweenský event přinesl Pokémon Go dvojnásobné zisky z in-app nákupů

Společnost Niantic, vývojář mobilní hry Pokémon Go, si může mnou ruce. První Pokémon Go Event na téma Halloween se společnosti po finanční stránce určitě vyplatil. Podle dostupných statistik vydělala hra za pět dní (25. - 29. října) 23,3 milionů dolarů, o pět dní dříve (18. - 22. října) přitom Pokémon Go vydělal  „pouhých“ 10 milionů dolarů. Navíc se ke hře vrátili i ti, kteří ji delší dobu nehráli.

Klepněte pro větší obrázek
Jak ovlivnil Halloween Event zisky ze hry Pokémon Go? Graf ukazuje, že velmi výrazně

Niantic vsadil nejen na motivy pokémonů-duchů, ale také na zvýšené odměny v podobě „candy“, které slouží k vývoji a vylepšování pokémonů. Tak, jako nikdy dříve, se v rámci výhodnosti ukázaly „inkubátory vajec“, protože jste po vylíhnutí pokémona dostali až dvojnásobný počet candy, než před spuštěním Eventu. To využila celá řada hráčů a výsledkem je více, než dvojnásobné navýšení zisků.

Samotný Event měl trvat od 26. října do 1. listopadu, ale nakonec byl v ČR ukončen až včera nad ránem. Důvodů může být hned několik, na prvním místě je ale určitě finanční stránka Nianticu, který nechal akci „nechtěně“ běžet o dva dny déle. Niantic si navíc udobřil uživatelskou základnu a nepotřeboval k tomu žádné výrazné zásahy do hry. Hráči navíc volají po dalším Eventu, tentokrát na téma Vánočních svátků, a pohled na nárust zisků prozrazuje, že se jej s nejvyšší pravděpodobností skutečně dočkáme.

Jak si ale udržet hráče v tomto mezidobí? Jedním z klíčových faktorů může být nová aktualizace hry, která přinese denní bonusy za prvního chyceného pokémona a za první navštívený pokéstop.

Via Adweek

Témata článku: Mobilní hry, Hospodaření a finance, Pokémon GO, Update, Zisky

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • pcwifi 4. 11. 2016 9:32:15
    tahle nesmyslna bublina uz skoro splaskava a vysumi rychle jak zacala, no...
  • sidey 4. 11. 2016 8:10:17
    Event neskoncil "dnes na ranem", ale 2. listopadu kolem 21 hod.
Určitě si přečtěte

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29


komerční sdělení

Komerční sdělení