„Happy hours“ Kaktusu: dobijte si kredit do dnešní 19. hodiny a dostanete dvakrát tolik

„Happy hours“ Kaktusu: dobijte si kredit do dnešní 19. hodiny a dostanete dvakrát tolik

Používáte předplacenou kartu virtuálního operátora Kaktus? Pak byste si neměli nechat ujít dnešní bleskovou akci, v rámci které nabízí operátor 100 % dobíjené částky navrch jako bonus. Kaktus přichází s podobnou nabídkou pravidelně zhruba dvakrát do měsíce na Facebooku a samozřejmě i tato akce má svoje pravidla.

Klepněte pro větší obrázek

Kredit je potřeba dobít ve čtyřhodinovém intervalu mezi dnešní 15. a 19. hodinou. Bonus se vztahuje na dobíjenou částku od 200 do 500 Kč. Každé mobilní číslo může této akce využít pouze jednou. Při dobití částkou 500 Kč získáte kredit ve výši 1 000 Kč. Bonusový kredit má platnost 30 dní a čerpá se přednostně před standardním kreditem.

Kredit je možné dobít platební kartou přes internetové stránky nebo mobilní aplikaci, dále pak přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T-Mobile nebo na platebních terminálech Sazky. Bonusový kredit nelze použít na prémiové SMS, mobilní platby, ani jej přeposlat na jiné číslo. Více informací o akci zde.

Témata článku: Virtuální operátoři, T-Mobile, Kaktus, Kredit, Internetové bankovnictví, Mateřský t-mobile, Platební terminál, Bonusový kredit, Mobilní číslo

Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 26