Hláška

Přečtěte si o tématu Hláška. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Hláška, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Hláška.
Sledujte MobilManii.cz na Facebooku
Máme eSIM v hodinkách. Podívejte se, jak probíhala instalace

Máme eSIM v hodinkách. Podívejte se, jak probíhala instalace

** Konec teorie, často skloňovaná eSIM se v ČR konečně dostává do praxe ** eSIM jsme si poprvé vyzkoušeli u LTE verze hodinek Samsung Galaxy Watch (46mm) ** Jak eSIM vypadá, a jak probíhá její samotná „instalace“?

Martin Chroust | 45

RECENZE: Honor 7A — dobrá volba, když nechcete utrácet

RECENZE: Honor 7A — dobrá volba, když nechcete utrácet

** Honor 7A je ideální smartphone pro děti či začátečníky ** Nestojí moc a systém na něm jede hezky plynule ** Má rozumně nastavené parametry, zabezpečení a hezké barvy **

Jakub Vrbacký | 20

RECENZE: Alcatel 5 — bezrámečkové lákadlo pro oči

RECENZE: Alcatel 5 — bezrámečkové lákadlo pro oči

** Telefon střední třídy se snadno zapamatovatelným vzhledem ** Soustředí se na selfie snímky a širokoúhlý obraz ** Povedené prostředí občas brzdí starší procesor

Jan Láska | 13

Samsung Galaxy S8: i menší alternativa sází na zahnutý displej [recenze]

Samsung Galaxy S8: i menší alternativa sází na zahnutý displej [recenze]

** Recenzi Samsugu Galaxy S8+ jste si u nás mohli přečíst ještě před zahájením prodejů ** S odstupem času jsme otestovali i menší Galaxy S8 ** Rozdílů je málo, rozhodnou preference s ohledem na velikost zařízení

Martin Chroust | 11

Samsung Galaxy S8+: odlišit se znamená půl úspěchu [recenze]

Samsung Galaxy S8+: odlišit se znamená půl úspěchu [recenze]

** Otestovali jsme větší Galaxy S8+, oproti S7 čekejte řadu změn ** Samsung se snažil nabourat základní koncept smartphonu ** Galaxy S8 patří k absolutní špičce, ale neobešla se bez chyb

Martin Chroust | 100

Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone se včera pochlubil novým systémem za stamilióny, ale mezi zákazníky zavládlo zděšení. Co stojí za znepokojivými hláškami ze samoobsluhy?

Aleš Pospíšil | 69