Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadský deník Metro se snaží kromě své primární papírové formy propagovat také svou elektronickou verzi a od té už není daleko k mobilním aplikacím. Metro si u reklamní agentury Rethink Canada objednalo propagační kampaň a kreativci se skutečně vyznamenali, nebo alespoň podle mého názoru výsledek stojí za pozornost.

Nová kampaň využívá pouličních stojanů, jejichž prostřednictvím se Metro dostává k lidem. Místo reklamy je teď výrazný nápis „Rovněž dostupné v kapesní verzi“ a šipka. Směřuje ke zmenšenině stejného stojanu, který obsahuje jedinou věc – QR kód směřující na stránku metronews.ca/mobile.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tohle se zkrátka povedlo. Je to originální, vtipné a droboučký stojánek je prostě roztomilý
Diskuze (17) | Roamingové novinky od T-Mobilu: 4 změny k lepšímu

Témata článku: Mobilní aplikace, Kuriozita, QR kód, Kampaň, QR, Kód, Nová kampaň, Metro, Metr, Využití

Určitě si přečtěte

ČD aktualizovaly aplikaci, In karta může konečně do mobilu. Vytvoříte ji zdarma

ČD aktualizovaly aplikaci, In karta může konečně do mobilu. Vytvoříte ji zdarma

** Stojíte o In kartu, ale nikdy se vám nechtělo ji složitě vyřizovat? ** S aplikací Můj Vlak je to snadné, fyzicky už kartu potřebovat nebudete ** 25% sleva na tři roky vyjde na necelou tisícovku, pro mladé 490 Kč

Včera | Pospíšil Aleš | 16

Nákup bez placení u pokladny. Ahold testuje přelomovou novinku

Nákup bez placení u pokladny. Ahold testuje přelomovou novinku

13.  1.  2018 | E15.cz , Trnková Michaela | 38