Kandelábry s bombou: nepovedená reklama O2

Kandelábry s bombou: nepovedená reklama O2

Web Marketing Journal zjistil, že v pozadí blikajících krabiček na pražských sloupech veřejného osvětlení byla reklamní kampaň O2 na linku 1188.

Operátor se ale od kampaně distancuje. Agentura McCann-Erickson, která ji měla realizovat, nedostala dle mluvčího O2 Martina Žabky k této podobě akce svolení. Mělo být prý jednoznačně vidět, že se jedná o reklamu. Martin Žabka pro Marketing Journal říká: "V současné chvíli podnikáme právní kroky proti poškození dobrého jména naší společnosti. I přesto, že za tuto kampaň necítíme odpovědnost, rádi bychom se touto cestou veřejnosti omluvili."

Diskuze (18) | Motorola Spice: oblázek s touchpadem na zádech

Témata článku: Operátoři, O2, Reklama

Určitě si přečtěte

Leden u O2: Kdo by nechtěl mobil a náramek Xiaomi za 6 Kč...

Leden u O2: Kdo by nechtěl mobil a náramek Xiaomi za 6 Kč...

** Než začnete lovit drobné, přečtěte si pozorně podmínky akce ** Nebo kupte raději za plnou cenu, operátor v lednu zlevňoval ** Novinkou od Jihokorejců je Samsung Galaxy A8 za 12 995 Kč

6.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 26

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

** Selfíčko s dárečkem jedině přes messenger a přes Wi-Fi ** Nejvíce volali, SMSkovali a datovali zákazníci T-Mobilu ** Průměrná hodnota přenesených dat na SIM se pohybuje od 40 do 60 MB

25.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 17