Kdy vyrazit? Google ukazuje graf návštěvnosti jednotlivých podniků

Google předvádí skvělé využití „velkých dat“, která má k dispozici a do profilu oblíbených míst přidává graf návštěvnosti v průběhu jednotlivých dní v týdnu. Lépe než tisíc slov to vysvětlí obrázky...

Klepněte pro větší obrázek
V Google Mapách vyhledáte místo…
Klepněte pro větší obrázek
…kliknete na spodní lištu s jeho názvem a pak na položku „Další informace“...

…a pak bohužel nic. Tedy alespoň na redakčním Androidu, redakčním iPhonu a redakčním počítači. Google i tuto novinku šíří postupně a na nás zkrátka ještě nedošlo. Slovenští kolegové (MobilMania.sk) v tomto směru mají větší štěstí, a tak se podívejme k nim, jak to má vypadat (a u nás by mohlo vypadat během příštích dní):

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kdy je nejvhodnější zajít do bratislavského knihkupectví Martinus?

A ještě animace přímo od Googlu.

Nový informační widget má být vidět jak na Androidu, tak v Apple iOS, ale i ve webové aplikaci Maps.Google.cz.

K čemu jsou takové informace dobré? U knihovny či muzea si můžete vybrat dobu, kdy tam pravděpodobně bude co možná nejklidněji, u tanečního klubu asi naopak budete vyhledávat nejrušnější hodiny. A tak dále, informace máte (budete mít), naložte s nimi, jak uznáte za vhodné.

Zdroj: Google+ via MobilMania.sk

Diskuze (8) Další článek: Samsung Galaxy Folder aneb véčka s Androidem stále žijí

Témata článku: Google, , , , Knihkupectví, Podnik, Výraz, Úkaz, Google +, Graf, Návštěvnost