Martin Jaroš: tvůrce motorkářů a skokanů opouští T-Mobile

Klepněte pro větší obrázek
Tuto fotku jsem dnes pořídil iPadem z naší zasedačky. Pozorné oko si všimne, že se nejedná o Roztyly.
Minimálně to tedy není ta strana přivrácená k magistrále.

…tak se dnes na svém webu rozloučil Martin Jaroš s českým T-Mobilem. Odchod nám potvrdila i tisková mluvčí operátora. Česká reklamní scéna tak přichází o strůjce několika reklamních kampaní, které postupně přešly do lidové slovesnosti, což je zřejmě to nejlepší, co se reklamě může stát.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ještě kdysi ve Vodafonu Jaroš vytvořil parohaté čivavy, do reklam českého T-Mobilu přivedl Chucka Norrise, Bolka Polívku, Petra Čecha, nebo trojici Pavlásek, Kotek, Kohák, se kterou stvořil „jinej gang“, nebo naposledy skokany a jejich slovinského trenéra Zadara Volaniče.

Jaroš ve svém článku na rozloučenou píše, že opouští práci, kterou miluje, ale touha po objevování nových krajů je silnější. Jeho novým působištěm je katarský operátor Qtel.

Témata článku: T-Mobile

18 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Milan Cyprich 18. 1. 2013 11:00:41
    A je to fakt strůjce, nebo prostě jenom šéfoval PR v době, kdy mu to...
  • Honza20 17. 1. 2013 18:39:08
    Nejlepší jeho kampaň byla, když dělal ve Vodafonu a tam nasazoval...
  • Petr Maleček 17. 1. 2013 12:28:56
    Doufám, že pan Jaroš nemá nic společného s reklamkou od AirBank. Jejich...
Určitě si přečtěte