„My už féroví jsme“, říkají operátoři na výzvu ČTÚ

Zeptal jsem se v O2, Vodafonu a T-Mobilu, co říkají na gentlemanskou výzvu ČTÚ, která má z operátorů udělat firmy přívětivé k zákazníkům.
„My už féroví jsme“, říkají operátoři na výzvu ČTÚ

Žádal jsem odpověď z nejvyšších míst a nechvátal jsem na ni. Vlastně ani nevím, co jsem čekal. Že se nad mým mailem Tomáš Budník, Balesh Sharma a Milan Vašina začervenají a otočí kormidlo svých mašin na peníze o 180°? To asi ne. Spíš jsem čekal sofistikovanou diplomacii.

Jak jsem (a potažmo my všichni) dopadl? Nevalně. T-Mobile byl rychlý, u O2 a Vodafonu jsem se musel po týdnu připomenout. Vodafone odpověď poslal, O2 raději nechalo téma bez komentáře.

Obě odpovědi sice zkouší budit naději, ale zásadní obrat nečekejme....

T-Mobile

„T-Mobile se snaží chovat k zákazníkům férově, o čemž ostatně svědčí i řada diskusí na toto téma, které jsme s ČTÚ osobně vedli v roce 2013. Většinu doporučení jsme zapracovali do Všeobecných podmínek platných od roku 2014. Všeobecné podmínky jsme zpřehlednili, zkrátili oproti minulé verzi o 40 % a připravili více srozumitelně pro běžného zákazníka (jsou napsány méně právnickým jazykem), celkově jsou tedy uživatelsky příjemnější a intuitivnější. Doporučení ČTÚ rozhodně sledujeme. S níže uvedeným dokumentem se seznamujeme. Pokud v něm nalezneme nějaký podnět ke zlepšení a bude-li to proveditelné a opodstatněné, rádi ho implementujeme.“

Vodafone

 

„Společnost Vodafone respektuje aktivity ČTÚ, které se snaží poukázat na problematické jevy v době, kdy (pokud jde o mobilní služby) existují desítky jejich poskytovatelů a úroveň jak smluvní dokumentace, tak i přímého jednání se zákazníky je nepochybně různá. Ačkoliv z dokumentu není zcela zřejmé, které z parametrů uvedených v dokumentu považuje ČTÚ za důležitější, a které jsou třešničkou na dortu, považujeme za přínosné, že zákazníci jsou na základě kontrolní činnosti ČTÚ upozorněni na praktická a reálná úskalí, se kterými se mohou u některých poskytovatelů služeb setkat.“

„Vodafone dlouhodobě usiluje o to, aby byla naše smluvní dokumentace pro spotřebitele přehledná. Nikdy nezvyšujeme zbytečně rozsah smluvní dokumentace, na druhou stranu musí naše smluvní podmínky splňovat veškeré zákonné náležitosti, které jsou vyžadovány právě s ohledem na ochranu spotřebitele. Aktualizované doporučení ČTÚ pozorně pročítáme a doporučení, která jsou relevantní pro smluvní dokumentaci Vodafone, při nejbližší příležitosti zohledníme.“

Témata článku: Operátoři, Vodafone, O2, T-Mobile, ČTÚ, Smluvní podmínky, Dokumentace, Náležitost

22 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Thor Steinar 21. 11. 2015 12:58:51
    Asi je vse v poradku, par kecalu jako vzdy. Uz se vas nesejde ani 20. Tak...
  • Vlastimil Bartošák 21. 11. 2015 9:30:57
    O2 radši ani neodpoví ,protože nejsou vůbec féroví k zákazníkovi ,ale mění...
  • Jakub Kocůrek 20. 11. 2015 19:16:13
    zrejme sami operatori jsou jedini, kteri si to.mysli :-)
Určitě si přečtěte

O2 v září: Špičkový Samsung Galaxy Note 8 a četné slevy [ceník]

O2 v září: Špičkový Samsung Galaxy Note 8 a četné slevy [ceník]

** O 2 800 Kč šel s cenou dolů iPhone 7 s pamětí 256 GB ** O 2 500 Kč levnější můžete mít CAT S60 s termokamerou ** Sleva 2 300 Kč pak platí na loňský Samsung Galaxy S7

9.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

T-Mobile v září: LG Q6 a velké slevy na iPhony SE a Samsung Galaxy S7 [ceník]

T-Mobile v září: LG Q6 a velké slevy na iPhony SE a Samsung Galaxy S7 [ceník]

** Samsung Galaxy S7 (Edge) jde s cenou raketově dolů ** Blížící se premiéra iPhonu 8 tlačí také ceny starších modelů ** O tisícovku v září zlevnily Honor 6X a Honor 8

5.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 2


komerční sdělení

Komerční sdělení