Na základně Nokie už visí logo Microsoft. Kdy bude i na telefonech?

Na základně Nokie už visí logo Microsoft. Kdy bude i na telefonech?

Všechno, co potřebujete vědět o převzetí mobilní divize Nokie Microsoftem, najdete v následujících článcích...

...teď proběhnuvší akvizici přidáme jeden vizuální a pro mnohé i silně emotivní rozměr. Ve finském Espoo už došlo i k nezbytné změně loga na budově, ve které se roky určoval směr vývoje mobilního byznysu. 

Nutno dodat, že jméno Nokia ze světa mobilních telefonů nezmizí tak rychle, jako z budovy ředitelství. Microsoft si s podnikem koupil i právo po deset využívat značku Nokia. Jestli ji celou dekádu opravdu využívat bude? Zřejmě ne, takže je otázkou jak dlouho, jak bude probíhat přechod a kam se vlastně bude přecházet. Jak by se vám líbilo jméno Microsoft Lumia? Uvidíme. Osobně bych si tipnul, že hned u příští generace telefonů (možná už na Lumiích 630 a 930) se objeví nějaký (zprvu nenápadný dovětek), třeba „Nokia Lumia by Microsoft“.

Značky Lumia a Asha Microsoft vlastní úplně. Co se týče mapových podkladů a navigace Here, Microsoft má čtyřletou smlouvu, v rámci které bude Nokii (té zbývající) platit za licence. Co bude pak? Další velký otazník...

Témata článku: Microsoft, Nokia, Windows, Hospodaření a finance, Microsoft

41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Daniel Dorničák 30. 4. 2014 7:56:45
    Ze to vseci resite, blbec blbcem zustane, placat tu sra*** ze je ti spatne...
  • MASH 30. 4. 2014 0:36:57
    Tak mobil Microsoft si tedy nejspíš fakt nikdy nekoupím.
  • David Ruml 29. 4. 2014 10:55:30
    neinformovanost mobilmanie... článek ze včera, který se opírá o twitter...
Určitě si přečtěte

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

** Než tzv. rebranding, raději poplatek za právo užívat známku O2 ** Původně měl operátor právo používat jméno O2 do ledna 2019 ** 39 % telefonů v síti O2 umí LTE, kolik prodatují operátor neuvedl

Dnes | Pospíšil Aleš, Láska Jan | 8

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29


komerční sdělení

Komerční sdělení