Nová reklama: Turbo internet a ratměřické báby okupují Moravu

Nová reklama: Turbo internet a ratměřické báby okupují Moravu

Vodafone pokračuje v pokrývání republiky Turbo internetem, tedy kombinací 3G a LTE. Ruku v ruce s šířením signálu na Moravu pokračuje také reklamní kampaň. Ratměřické babičky zůstávají, ale motivy se mění: kroje, vinohrady, víno a specifická mluva…

Hlavní sdělení je jasné, Turbo internet se šíří na Moravu, v současné době je pokrytí na 87 % populace a 67 % území ČR. Hlavním hrdinou kampaně je moravský vinař, kterého ztvárnil herec Jiří Vyorálek. Režie se ujal Roman Valent, kreativu připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará agentura OMD. Kampaň poběží od pondělí 15. září v TV, na internetu, venkovních nosičích a na prodejnách operátora.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Kromě samotného Turbo Internetu se kampaň zaměřuje také na službu Připojení bez kabelu, díky které je možné k internetu připojit více než třicet zařízení najednou

Témata článku: Vodafone, Reklama

38 komentářů

Nejnovější komentáře

  • VladaB 21. 9. 2014 13:54:09
    Potvrzuji i na Jižní Moravě testuje Vodafone LTE. Do cca 13 hodin...
  • Jozef Kostelanský 13. 9. 2014 21:46:43
    Reklamy na mobilných operátorov mám rád - dokonca si ich rád pozriem....
  • PM 13. 9. 2014 21:32:59
    tyhle reklamy jsou neuvěřitelně trapný, skoro se mi nechce věřit, že za...
Určitě si přečtěte

Vodafone domácnostem zdvojnásobí FUP na 60 GB, ale má to háček

Vodafone domácnostem zdvojnásobí FUP na 60 GB, ale má to háček

** Nevídané, český operátor ohlásil, že navýší data o 30 GB ** Jde o mobilní připojení pro domácnost, nikoli hlasový tarif ** Přes léto zvojnásobí operátor data i stávajícím zákazníkům

14.  6.  2017 | Pospíšil Aleš | 47

Vodafone v červnu: Čtveřice vlastních modelů, příslib kočky a hada [ceník]

Vodafone v červnu: Čtveřice vlastních modelů, příslib kočky a hada [ceník]

** Výborný poměr ceny a výkonu nabídnou zařízení s logem Vodafonu ** V průběhu měsíce se objeví omlazená Nokia 3310 a CAT B30 ** Slevy jsou spíše kosmetické, dva tisíce sleví operátor za úpis

13.  6.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92