Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Operátor spouští nový zákaznický systém, ten umožní kontrolovat výdaje a měnit nastavení služeb v reálném čase. Maže také rozdíl mezi kartou a paušálem.
Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Mít propracovaný a zároveň uživatelsky přátelský zákaznický informační systém je bezesporu konkurenční výhodou. Musí ale být funkční, neustálé výpadky či neaktuálnost uživatele jen rozčiluje. Do vylepšování systému péče o zákazníky se tak před časem pustil Vodafone a právě dnes hlásí rozjezd inovované správy služeb, která zákazníkům přinese mnohá pozitiva.

Klepněte pro větší obrázek
Banner z informačního webu Zlepšujeme

Operátor slibuje 100% kontrolu nad výdaji a aktivaci služeb v reálném čase, zákazníci s předplacenými kartami budou mít navíc přístup k balíčkům a službám, jež byly dříve k dispozici jen paušálistům. Do jisté míry se tak smaže rozdíl mezi předplacenou kartou a paušálním tarifem.

První na řadě jsou předplacenkáři

Ale pozor, změny nepocítíme okamžitě, Vodafone bude na nový systém převádět zákazníky postupně. Převod do nového systému začíná dnešním dnem a bude trvat několik měsíců, přičemž jako první jsou na řadě čísla předplacených karet. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků paušálních a zákazníků firemních. Inovovanou správu služeb tedy není možné okamžitě vyzkoušet, systém prověří až čas. Zástupci operátora si ale novinku pochvalují už dnes.

Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Oskara/Vodafonu. Byl to velmi komplexní projekt a já jsem nadšen, že nyní konečně můžeme ukázat zákazníkům jeho přínos. Budeme je od teď po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese,” tvrdí operátor ústy Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci projektu.

To, co utratím, okamžitě uvidím

Po celkové implementaci tohoto systému budou zákazníci Vodafonu využívat jeden z nejmodernějších systémů péče o zákazníky v celé České republice,“ říká Alena Sochorová, senior manažerka společnosti Accenture, která systém dodala.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový systém aktuálně nefunguje, respektive při pokusu zjistit, kdy se změny projeví u mého čísla se ukázala chybová hláška stejná jako při nefunkčnosti webové samoobsluhy • na webu Zlepšujeme najdete i video prezentující novinky

Nový systém přinese zákazníkům následující výhody:

  • aktivace a změny tarifů a balíčků v reálném čase
  • možnost sledovat vlastní výdaje v reálném čase, tedy 100% kontrolovat výdaje v nové webové Samoobsluze
  • zákazníci s předplacenými službami si budou moci aktivovat tarify a balíčky z portfolia služeb pro zákazníky s paušálem

Vodafone bude svým zákazníkům vždy poskytovat nejnovější informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Operátor také dnes spouští web na adrese www.vodafone.cz/zlepsujeme, kde najdete aktuální informace o implementaci nového systému, ale hlavně si zde každý může zjistit informace o probíhajících změnách u jeho telefonního čísla. Platforma Vodafone OneNet určená pro firemní zákazníky se nijak nemění.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

63 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sadrovnik 17. 1. 2011 22:46:14
    Rád bych se dozvěděl co to pro mě bude znamenat když mám tarif 120kč...
  • mila.ajda 27. 12. 2010 17:14:26
    "Během krátkého období přechodu na nový systém" - Od 16. 12. 2010 se...
  • radim 25. 11. 2010 16:35:39
    Můžete potvrdit, jak to bude s volnými minutami u tarifu Mezi námi? Jestli...
Určitě si přečtěte

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 13

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

** Vodafone zastavuje zpomalený internet po vyčerpání FUP ** Zkusil to už před pěti lety, ale veřejnost rozhodnutí zvrátila ** Dnes změna prošla bez výrazných emocí

15.  7.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 83

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

** Frekvence pro „městské“ LTE vydražili O2, Vodafone a dva nováčci ** Jmenovitě Poda a Nordic Telecom, který má největší kus spektra ** Cena za frekvence se nelíbila T-Mobilu, a tak se z aukce stáhl

11.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 72

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

** Tři zlatá operátorská pravidla: komplikovaně, draze, připlať ** Operátoři letos změnili nabídku tarifů, ušetřit vás ale nenechají ** Ceny už sice nemají úplně stejné, ale rozdíly jsou minimální

10.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 56

Vodafone zatrhne zpomalené surfování bez příplatků. Náplast je chabá

Vodafone zatrhne zpomalené surfování bez příplatků. Náplast je chabá

** Už žádné kompromisy kvůli obavě z vysokého účtu za internet, říká Vodafone ** Přeloženo do češtiny: za data nám od října nekompromisně zaplatíte ** Náplastí bude dokup 100 MB za 49 Kč namísto 50 MB u starších tarifů

7.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 104


komerční sdělení

Komerční sdělení