Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Operátor spouští nový zákaznický systém, ten umožní kontrolovat výdaje a měnit nastavení služeb v reálném čase. Maže také rozdíl mezi kartou a paušálem.
Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Mít propracovaný a zároveň uživatelsky přátelský zákaznický informační systém je bezesporu konkurenční výhodou. Musí ale být funkční, neustálé výpadky či neaktuálnost uživatele jen rozčiluje. Do vylepšování systému péče o zákazníky se tak před časem pustil Vodafone a právě dnes hlásí rozjezd inovované správy služeb, která zákazníkům přinese mnohá pozitiva.

Klepněte pro větší obrázek
Banner z informačního webu Zlepšujeme

Operátor slibuje 100% kontrolu nad výdaji a aktivaci služeb v reálném čase, zákazníci s předplacenými kartami budou mít navíc přístup k balíčkům a službám, jež byly dříve k dispozici jen paušálistům. Do jisté míry se tak smaže rozdíl mezi předplacenou kartou a paušálním tarifem.

První na řadě jsou předplacenkáři

Ale pozor, změny nepocítíme okamžitě, Vodafone bude na nový systém převádět zákazníky postupně. Převod do nového systému začíná dnešním dnem a bude trvat několik měsíců, přičemž jako první jsou na řadě čísla předplacených karet. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků paušálních a zákazníků firemních. Inovovanou správu služeb tedy není možné okamžitě vyzkoušet, systém prověří až čas. Zástupci operátora si ale novinku pochvalují už dnes.

Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Oskara/Vodafonu. Byl to velmi komplexní projekt a já jsem nadšen, že nyní konečně můžeme ukázat zákazníkům jeho přínos. Budeme je od teď po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese,” tvrdí operátor ústy Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci projektu.

To, co utratím, okamžitě uvidím

Po celkové implementaci tohoto systému budou zákazníci Vodafonu využívat jeden z nejmodernějších systémů péče o zákazníky v celé České republice,“ říká Alena Sochorová, senior manažerka společnosti Accenture, která systém dodala.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový systém aktuálně nefunguje, respektive při pokusu zjistit, kdy se změny projeví u mého čísla se ukázala chybová hláška stejná jako při nefunkčnosti webové samoobsluhy • na webu Zlepšujeme najdete i video prezentující novinky

Nový systém přinese zákazníkům následující výhody:

  • aktivace a změny tarifů a balíčků v reálném čase
  • možnost sledovat vlastní výdaje v reálném čase, tedy 100% kontrolovat výdaje v nové webové Samoobsluze
  • zákazníci s předplacenými službami si budou moci aktivovat tarify a balíčky z portfolia služeb pro zákazníky s paušálem

Vodafone bude svým zákazníkům vždy poskytovat nejnovější informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Operátor také dnes spouští web na adrese www.vodafone.cz/zlepsujeme, kde najdete aktuální informace o implementaci nového systému, ale hlavně si zde každý může zjistit informace o probíhajících změnách u jeho telefonního čísla. Platforma Vodafone OneNet určená pro firemní zákazníky se nijak nemění.

Diskuze (63) Další článek: Sony Ericsson nejspíš představí PlayStation Phone na MWC 2011

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Accenture, Nejnovější informace, Kontrola, Voda

Určitě si přečtěte

Černá kronika ČTÚ. Tentokrát o tom, jak Vodafone bránil zákazníkovi v odchodu

Černá kronika ČTÚ. Tentokrát o tom, jak Vodafone bránil zákazníkovi v odchodu

** Bezpráví na zákaznícich se děje dnes a denně, regulátor pomáhá ** V tomto případě se zákazník marně dožadoval přenosu čísla ** ČTÚ operátora zchladil a napařil mu 30 000 Kč pokutu

19.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 33

Balíček StreamOn narazil u „německého ČTÚ“. Porušuje síťovou neutralitu

Balíček StreamOn narazil u „německého ČTÚ“. Porušuje síťovou neutralitu

** Balíčky Vodafone Video Pass a T-Mobile StreamOn se řeší i u nás ** Tuzemský regulátor naznačuje, že o verdiktu německých kolegů ví ** Vodafone Video Pass může mít problém kvůli redukci kvality videa

19.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 32

Vodafone v lednu začne prodávat Xiaomi a přidá velké povánoční slevy [ceník]

Vodafone v lednu začne prodávat Xiaomi a přidá velké povánoční slevy [ceník]

** Výkon za rozumnou cenu, takové jsou dle Vodafonu modely Xiaomi ** Top model Xiaomi Mi MIX 2 vyjde na necelých 15 tisíc korun ** Operátor v lednu výrazně zlevňuje, ceny jdou dolů o tisíce

31.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 14

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

** Selfíčko s dárečkem jedině přes messenger a přes Wi-Fi ** Nejvíce volali, SMSkovali a datovali zákazníci T-Mobilu ** Průměrná hodnota přenesených dat na SIM se pohybuje od 40 do 60 MB

25.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 17

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3