Novodobá charita: Na Twitteru odstartovala sbírka víček na zákazníky O2

Novodobá charita: Na Twitteru odstartovala sbírka víček na zákazníky O2

Pijete colu? Pokud ano, pak vězte, že na Twitteru se objevila výzva na sbírání víček pro zákazníky O2, kterým operátor po dosažení základního datového objemu data nově stopne. Za každé víčko z půllitrové Coca-Coly totiž může zákazník O2 čerpat 50 MB z Datomatu. Pokud tedy nejste v síti O2, buďte solidární a nenechte kódy z víček propadnout. Kód stačí opsat a poslat na Twitter s hashtagem #datapodvickem.

Víčka pro zákazníky O2 můžete sbírat do konce srpna. Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 30 kódů (tj. až 1,5 GB). Kód lze samozřejmě využít jen jednou, takže platí stará známá pravda, že kdo dřív přijde, ten dřív mele...

Témata článku: Internet v mobilu, O2, Hospodaření a finance, Charita, Twitter

27 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Grimjaur 1. 8. 2016 14:59:41
    Tohle má s charitou velmi málo společného. Spíš je to trapas.
  • Popokatepetl1969 30. 7. 2016 22:04:18
    Twitter nesnáším největší roznaska spamu..
  • petyo 30. 7. 2016 7:15:09
    Byt O2 tak se citim trapne. Ale myslim, ze oni maji hrosi kuzi.
Určitě si přečtěte

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

** Vyrážíte do Alp? Dejte pozor, aby váš mobil nechytil signál ze Švýcarska ** Vodafone je pranýřován za zdražení... ** ...ale O2 a T-Mobile byli drazí už před tím

25.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 15

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38


komerční sdělení

Komerční sdělení