O2 přebírá kontrolu nad dalším virtuálem. Přechází pod něj OpenCall

Specialista na mobilní služby poskytované cizincům žijícím v ČR OpenCall se dostává pod křídla O2. Pro zákazníky to znamená výměnu SIM a vypnutí dat po vyčerpání FUP.
O2 přebírá kontrolu nad dalším virtuálem. Přechází pod něj OpenCall

Virtuální operátor OpenCall mění po necelých třech letech na českém trhu síť, ve které poskytuje své služby. Od září 2013 působil virtuál prostřednictvím firmy DH Telecom v síti Vodafonu. Nyní firma oznamuje přechod pod O2 s účinností od 1. července. O2 také koupilo značku OpenCall, provozovatelem ale zůstane DH Telecom.

Operátor uvádí, že zákazníkům má přinést změna sítě pozitiva a vylepšení služeb při zachování stávajících cen. Zhoršení podmínek ale nastane například po vyčerpání FUP limitu u datových balíčků. Stejně jako u Bleskmobilu a Tesco Mobile, kde má O2 nějaký podíl ve vlastnictví značky, dojde nově i u tarifů OpenCallu po vyčerpání dat k úplnému zastavení internetu. Pod Vodafonem umožňoval OpenCall zpomalené přenosy rychlostí 20 kbit/s.

Nová SIM a více dat

Další nevýhodou změny hostitelské sítě je nutnost výměny SIM karty. Vzhledem k tomu, že OpenCall se stává další „částečně přebarvenou předplacenkou O2“, bude možná výměna na kterékoli pobočce O2. Zákazníkům bude z původní SIM karty převeden jejich kredit.

Klepněte pro větší obrázek

Díky spolupráci s O2 se rozšíří a zjednoduší možnosti dobíjení kreditu. Zákazníci budou moci i nadále využívat dobíjení online a k tomu nově všechna dobíjecí místa, která slouží zákazníkům O2, například terminály Sazka. OpenCall začne nově nabízet měsíční datové balíčky o velikosti až 3 GB, což je trojnásobek doposud nabízeného datového objemu. Zákazníci OpenCall již navíc nebudou muset manuálně konfigurovat APN svého telefonu, aby mohli využívat datové služby.

OpenCall začal svou činnost v září 2013 a od té doby vydal více než 130 tisíc SIM karet. Operátor se od začátku specializuje na poskytování služeb cizincům žijícím v České republice, kterým nabízí výhodné ceny za mezinárodní hovory. Poskytuje zákaznický servis v několika světových jazycích. V nabídce má aktuálně dva předplacené tarify Easy a Plus.

Témata článku: O2, Virtuální operátoři, Zákaznický servis, Zhoršení podmínek, Vir, Mezinárodní hovor, Trojnásobek

Určitě si přečtěte

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 26

O2 zahajuje předobjednávky iPhonu X

O2 zahajuje předobjednávky iPhonu X

27.  10.  2017 | Kůžel Filip | 188