O2 reaguje na útoky společnosti TMT

Telefónica O2 v tiskové zprávě obhajuje své kroky podniknuté proti společnosti TMT a jejich zákazníkům.
O2 reaguje na útoky společnosti TMT

V reakci na útok firmy TMT (podrobně zde), vydala společnost Telefónica O2 Czech Republic tiskovou zprávu s titulem „Společnost TMT porušuje Všeobecné obchodní podmínky“. Redakce se do kauzy v jejím současném raném stádiu nebude zaplétat, tiskovou zprávu tedy přikládáme v jejím plném znění:

Společnosti TMT Czech, která je standardním zákazníkem našich mobilních služeb, jsme v minulosti poskytli souhlas, aby omezený počet SIM karet poskytla dále do užívání uzavřeným skupinám uživatelů v rámci zaměstnaneckých benefitních programů pro naše významné korporátní zákazníky. Bohužel, společnost TMT nad rámec těchto programů již delší dobu bez souhlasu naší společnosti přeprodává naše služby dalším uživatelům a navíc se neoprávněně vydává za poskytovatele těchto služeb.

Společnost TMT tím nejen závažným způsobem porušovala Všeobecné obchodní podmínky společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., na což byla opakovaně upozorňována a vyzývána, aby od takového jednání ihned upustila, ale navíc i klamala koncové uživatele ohledně charakteru poskytovaných služeb. Jelikož společnost TMT po opakovaných výzvách nezjednala nápravu a dále závažným způsobem porušovala Všeobecné podmínky O2 a klamala uživatele, byla naše společnost nucena omezit s TMT spolupráci a tím bohužel i zrušit služby na omezeném počtu SIM karet, které TMT neoprávněně poskytla části uživatelů z okruhu společností ORIFLAME, AVON a Vegacom.

Protože chápeme, že zmiňovaná čísla mají pro osobní i pracovní účely dotyčných uživatelů zásadní význam, a většina z nich si nebyla vědoma toho, že podpisem smlouvy s TMT přišli o zákonné právo s tímto číslem disponovat, rozhodli jsme se dát těmto uživatelům možnost si tato čísla převést na sebe za srovnatelných podmínek. Uživatelé postižení deaktivací služeb si mohou na O2 značkových prodejnách aktivovat speciální nabídku, která je pro ně připravena. Příslušní uživatelé byli informováni prostřednictvím dopisu, SMS, dále prostřednictvím webových stránek www.o2vyhody.cz, na intranetu společnosti Vegacom, dále na značkových prodejnách a franšízách.

Pro naši společnost je velmi důležitá spokojenost koncových uživatelů s našimi produkty a službami. Proto jsme se rozhodli vyjít vstříc koncovým uživatelům, kteří byli poškozeni jednáním společnosti TMT a kteří by jinak o svá čísla přišli. O našem postupu jsme zároveň informovali i Český Telekomunikační Úřad.

Témata článku: Operátoři, O2

43 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Ozzman 6. 12. 2011 17:47:56
    No jsem u TMT 3 roky a řeknu ti to tahle kdyby tam neodešla celá naše...
  • HENKY 15. 3. 2011 12:20:08
    Proste narovinu řeceno ze spolecnost O2 si nechce priznat ze je bohuzel...
  • Kuba Veselý 27. 4. 2010 14:05:58
    jenze O2 vyjde vyhodnejc, kdyz budou delat i ten servis :-)
Určitě si přečtěte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92

Slovenskému O2 vadí bezplatný roaming, žádá o výjimku z pravidel

Slovenskému O2 vadí bezplatný roaming, žádá o výjimku z pravidel

** O2 SK se bojí propadu tržeb, byť ty slušně rostou a operátor vydělává ** Účtovat příplatky mají povoleno například i operátoři v Litvě ** Proč vymýšlet triky, když to jde oficiální cestou?

7.  6.  2017 | Pospíšil Aleš | 29