O2 vychází vstříc neslyšícím, speciální linka je pro ně zdarma

O2 vychází vstříc neslyšícím, speciální linka je pro ně zdarma

Od dnešního dne mohou lidé s vadou sluchu využívat zdarma speciální asistenční službu O2 - Hovor pro neslyšící. Společnost Telefónica O2 Czech Republic provozuje nepřetržitou nonstop linku, na které speciálně vyškolení operátoři pomáhají neslyšícím a nedoslýchavým komunikovat se slyšícími osobami.

Doposud bylo možné tyto služby využívat buď pomocí textového telefonu nebo faxu, nově lze pro komunikaci využít také SMS a e-mail. Operátoři linky přitom fungují jako tlumočníci a dokáží uživatelům pomoci v celé řadě běžných životních situací. Mezi nejčastější patří například komunikace s institucemi a úřady, kontaktování lékařů, objednávání zboží, ale i obyčejná soukromá sdělení a komunikace s rodinou a přáteli.

"Naše společnost dlouhodobě a systematicky podporuje osoby se specifickými potřebami, jako například seniory nebo zdravotně znevýhodněné,"říká Jiří Šuchman, ředitel vnějších vztahů, společnosti Telefónica O2 a dodává: "Naše služba Hovor pro neslyšící je na trhu již od roku 1997 a ročně ji využívá několik tisíc zákazníků. Jsme velmi rádi, že můžeme prostřednictvím našich technologií pomáhat znevýhodněným spoluobčanům."

Princip fungování služby je jednoduchý. Operátor na lince dostává od neslyšícího zákazníka instrukce formou e-mailu, faxu nebo SMS a na jejich základě komunikuje se slyšícími uživateli. Stejně tak může operátor tlumočit informace směrem k neslyšícím. V takovém případě mu obsah konverzace přepíše a pošle vybranou formou.

Pro komunikaci s operátory slouží tři čísla:

  • 800 142 142 pro spojení slyšícího a neslyšícího
  • 800 143 143 pro zákazníky vlastnící psací telefon
  • 800 147 147 pro komunikaci pomocí klasického faxu.

Nově je možné také využít e-mailovou adresu neslysici@o2.com a mobilní číslo 722 147 147, na které mohou neslyšící komunikovat pomocí SMS. Služba je od počátku února zcela bezplatná pro zákazníky všech sítí, uživatelé platí pouze za odeslanou SMS zprávu podle vlastního tarifu.

Témata článku: Operátoři, O2, Zdarma

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Vojta 9. 2. 2010 20:04:19
    blbe
  • Sasakr 9. 2. 2010 3:39:12
    Komunikují spolu přes email? To se ten hovor asi protáhne...
Určitě si přečtěte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92