O2 zlepšuje mobilní samoobsluhu pro Android a iOS

O2 zlepšuje mobilní samoobsluhu pro Android a iOS

U O2 došlo k výraznému vylepšení mobilní verze aplikace Moje O2. Doposud bylo možné zjistit pouze údaje k telefonnímu číslu, na kterém byla aplikace nainstalována. Když však měl zákazník pod jedním účtem více čísel či aktivní fixní služby, k informacím se nedostal. Nyní je tomu konec.

Klepněte pro větší obrázek
Nové Moje O2: více informací do kapsy

Po spuštění aplikace jsou k dispozici dvě varianty – buďto dosavadní jednorázové přihlášení pouze k danému číslu či přihlášení pomocí běžného uživatelského jména a hesla, které je využíváno pro webovou verzi aplikace. Po přihlášení uživatelským jménem a heslem se rozbalí veškeré aktivní služby. Moje O2 je dostupné pro zařízení s operačním systémem Android (Google Play) i iOS (App Store).

Témata článku: iPhone, Mobilní aplikace, Android, O2, Výrazné vylepšení, Mobil

Určitě si přečtěte