Přidej se k 1GOAL, největší mobilní kampani všech dob

Přidej se k 1GOAL, největší mobilní kampani všech dob

Dejme světovým lídrům vědět, že máme zájem na vzdělání pro co největší počet dětí. To je cíl kampaně "1GOAL: Vzdělání pro všechny", která je podporována celou řadou světových celebrit a také Mezinárodní fotbalovou asociací (FIFA). Díky partnerstvím s mezinárodní Asociací GSM osloví iniciátoři kampaně zhruba 1,5 miliardy majitelů mobilních telefonů po celém světě.

Mezi nimi je také více než 274 miliónů zákazníků skupiny Telefónica z 25 zemí včetně uživatelů mobilní sítě společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Jde o největší celosvětovou mobilní kampaň v historii, v rámci které operátoři oslovují své zákazníky, aby myšlenku 1GOAL podpořili - stačí, aby odpověděli na SMS, případně poslali e-mail či se registrovali na webu kampaně: www.cz.o2.com/1goal, případně www.join1goal.org. Hlasovat můžete také v aktivním widgetu, který jsme připojili pod tento článek.

"Zhruba 72 miliónů dětí na celém světě nemůže navštěvovat školu. I z těchto dětí by mohli být příští světoví vůdci, sportovní hvězdy, lékaři či inovátoři. Pokud se ale nenaučí číst a psát, jejich život nemůže být naplněn a budou neustále bojovat s chudobou. Nemusí tomu tak být..." říká jordánská královna Rajina al-Jasín, která se stala tváří kampaně a dlouhodobě se snaží o zajištění vzdělání pro děti v nejchudších částech světa.

Nejširší veřejnost se s kampaní seznámí nejpozději při zahajovacím ceremoniálu organizovaném FIFA, kde ve prospěch akce 1GOAL vystoupí umělci, jako je Shakira, Alicia Keys, Black Eyed Peas a další. Úvodní ceremoniál přitom bude živě přenášen do 200 zemí světa a očekává se, že jej prostřednictvím televizní obrazovky bude sledovat přibližně miliarda diváků. Kromě zmíněných umělců kampaň podporuje celá řada světových celebrit a politiků - mimo jiné: Gordon Brown, Hillary Clinton, Ban Ki-Moon - a samozřejmě také stovky fotbalových hráčů včetně těch největších hvězd. Výsledky kampaně budou prezentovány světovým lídrům na mezinárodním vzdělávacím summitu, který se uskuteční ještě v tomto roce.

Kampaň 1GOAL

1GOAL se snaží mobilizovat veřejnost k vyslovení podpory vzdělání pro všechny. Díky tlaku nejširší veřejnosti pak světoví lídři budou realizovat sliby v rámci Mezinárodní kampaně pro vzdělání. V roce 2000 stanovilo 164 vlád celého světa osm hlavních rozvojových cílů Spojených národů (UN Millennium Development Goals). Dva z nich zahrnují vzdělání jako způsob boje s chudobou a měly by vést k tomu, aby v roce 2015 skutečně všechny děti navštěvovaly a ukončily základní vzdělání. Od té doby již řada zemí zrušila poplatky za všeobecné vzdělání, výdaje na tuto oblast vzrostly o čtyři miliardy dolarů a počet dětí navštěvujících školy se zvýšil o 40 miliónů. Přesto je na světě stále ještě 72 miliónů dětí, které školu navštěvovat nemohou. Právě to chce iniciativa 1GOAL změnit. Podle odhadů je na zajištění základního vzdělání pro všechny děti potřeba zhruba 16 miliard dolarů ročně, přičemž zatím se do vzdělání pro chudé děti investují pouze čtyři miliardy.

Více informací o kampani 1GOAL lze najít na webu www.cz.o2.com/1goal, resp. www.join1goal.org, kde jsou k dispozici také videa a fotografie fotbalových hráčů a celebrit podporujících tuto myšlenku.

Mezinárodní dobrovolnický program

Mezinárodní program Proniño, který je jedním z příkladů společenské odpovědnosti společnosti Telefónica, přispívá k odstraňování dětské práce v zemích Latinské Ameriky, kde více než pět miliónů dětí ve věku od pěti do 14 let pracuje. Závazkem společnosti Telefónica je pomáhat tam, kde sama působí .Proto chce pomoci i těmto dětem, aby namísto do práce mohly zasednout do školních lavic. Nabídnout jim a jejich rodinám šanci pro lepší budoucnost. Program umožňuje všem dobrovolníkům z řad zaměstnanců strávit tři týdny v jedné z latinskoamerických zemí a pomáhat při výuce na školách pod hlavičkou Proniño. Díky tomuto programu dostalo vzdělání již více než 107 tisíc dětí ve 13 zemích kontinentu. Podrobnosti o tomto programu jsou k dispozici na fundacion.telefonica.com.

Přidej se i ty!

Témata článku: Operátoři, O2

Určitě si přečtěte

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

** Vyrážíte do Alp? Dejte pozor, aby váš mobil nechytil signál ze Švýcarska ** Vodafone je pranýřován za zdražení... ** ...ale O2 a T-Mobile byli drazí už před tím

Včera | Kůžel Filip, Láska Jan | 15

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92


Komerční sdělení