Eurotel nabízí firemním zákazníkům Zelenou linku

Tisková zpráva, Praha, 1. dubna 2004 – Společnost Eurotel Praha, spol. s.r.o., je jediným mobilním operátorem v České republice, který obohatil nabídku firemním zákazníkům o službu Eurotel Zelená linka s předvolbou 800. Služba umožňuje klientům těchto společností volat na jejich zelenou linku zdarma. Hovory mohou být směrovány nejen do zákaznického centra firmy, ale i na skupinu mobilních telefonů.

„Služba je významná pro všechny firmy. Umožnit volání zdarma je totiž výhodným řešením nejen pro velké firemní zákazníky, “ říká Michal Knor, ředitel marketingu pro segment firemních zákazníků. „Službu bezplatné linky mohou svým klientům nabídnout bez dalších investic i menší firmy, u nichž se v České republice teprve začínají prosazovat, zatímco v zahraničí je jejich využívání i malými firmami již běžným standardem,“ dodal Michal Knor.

Cena za příchozí volání na Eurotel Zelenou linku z GSM sítí je ve srovnání s jinými provozovateli zelených linek nejlevnější na českém trhu – 3,99 Kč za minutu (bez DPH). Stejnou cenu zákazník zaplatí také za příchozí hovor z pevné linky. V rámci služby lze bez dalších poplatků využít i přesměrování hovorů na skupinu mobilních telefonů v síti Eurotel včetně funkcí pro optimalizaci jejich vytížení.

Zákazník si může vybrat zelenou linku začínající 800 a jedinou podmínkou je, aby koncové číslo bylo z číslovacího plánu přiděleného Eurotelu. Ve srovnání s příjmem běžných příchozích hovorů nevyžaduje služba Eurotel Zelená linka z pohledu zákazníka žádnou změnu. Hovory, které přicházejí na číslo služby s předvolbou 800, jsou automaticky směrovány na koncové číslo nebo na zvolenou sérii čísel v síti Eurotel. Přehled příchozích volání včetně nákladů na jednotlivé hovory může zákazník sledovat měsíčně formou podrobného tištěného nebo elektronického výpisu.

Zelená linka patří mezi efektivní nástroje přímé komunikace firmy se zákazníky a má široké možnosti použití, od nabídky produktů a služeb, zajišťování objednávek, poskytování zákaznického servisu až po organizování různých reklamních akcí a průzkumu trhu. Přispívá tak k posílení prestiže firmy.

Diskuze (6) Další článek: Jak udělat z Motoroly V300 vyšší model V600

Témata článku: , F +, Euro, Link, Efektivní nástroj, Firemní zákazník, Zeleň, Želé, Euro &, Zákaz, Zak