Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Jak z funkce, která párkrát do roka může přijít vhod, udělat funkci životně důležitou? Asi tak by se dala shrnout nejnovější reklama na Nokii ze série „Co my umíme a Apple ne“ (pouze náš pracovní název, viz také Nokia má zoom, iPhone ne, nebo iPhone fotí hodně, Nokia kvalitně). Ne že by funkce Super Sensitive Touch umožňující ovládat kapacitní dotykový displej i v rukavicích byla k ničemu, ale jak dlouho asi trvalo, než vzniknul takhle absurdní scénář? Jak moc tohle Nokia myslí vážně a jak moc to je sarkasmus?

Témata článku: Nokia, Technologie, Reklama, Apple iPhone 4GB

42 komentářů

Nejnovější komentáře

  • qmoxxx 31. 8. 2013 21:32:02
    Ta reklama vo mne vyvolava skor dalsie otazky ako zaujem o telefon ? Co...
  • cKlasa 30. 8. 2013 18:12:14
    Nedalo mi to a musl som to vyskusat (rukavicu, nie rezanie ruky...) iPhone...
  • Pavel Sychra 30. 8. 2013 16:39:52
    Presne pro tyto typky se hodi NOKIA. Nedokazi pouzit mozek, tak musi...
Určitě si přečtěte

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

** Nová aliance v mobilním světě má modro-oranžovou barvu ** Spojenci mohou vzájemně využívat patenty i technologie ** Jak se ale budou prát na přesyceném trhu smartphonů?

Včera | Láska Jan | 12

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

** Technologie opět předběhla dobu ** Technologie autonomních vozů je stále pokročilejší ** Jenže na to není naprosto připravená dopravní legislativa

16.  7.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 2

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

15.  7.  2017 | VTM.cz , Černý Jiří

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29

Tyto chytré hodinky nemusíte dávat na nabíječku. Dobijí se samy díky pohybu ruky

Tyto chytré hodinky nemusíte dávat na nabíječku. Dobijí se samy díky pohybu ruky

** Nový typ hodinek se chlubí tím, že je nebudete muset připojovat k nabíječce ** Nabíjení probíhá pomocí známého principu kinetické energie ** Stačí ale tato technologie na chod chytrých hodinek?

10.  7.  2017 | Javůrek Karel | 10


komerční sdělení

Komerční sdělení