Sledovanost

Přečtěte si o tématu Sledovanost. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Sledovanost, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Sledovanost.
Že byl rok 2015 nudný? Zde je TOP 10 evolučních skoků

Že byl rok 2015 nudný? Zde je TOP 10 evolučních skoků

Rok je dlouhá doba a možná máte pocit, že se za ten uplynulý nic moc nestalo, ale my vás teď přesvědčíme o opaku.

Martin Miksa|46

Hybridní televize: interakce i nová generace reklam

Hybridní televize: interakce i nová generace reklam

Zoufalé nářky televizních stanic nad úbytkem inzerentů vlivem internetu mohou už brzy skončit. A to právě díky internetu a jeho propojení s generací chytrých televizí.

Marcel Jánský|9

Týden mobilně 50/51: nejubilejní díl

Týden mobilně 50/51: nejubilejní díl

Na oslavu 50. dílu jsme sice zapomněli, na nejdůležitější mobilní události nikoliv. Představíme vám další tablet a společný projekt dvou českých operátorů.

Týden|37

T-Mobile DVB-H: vyčkávání na ostrý start

T-Mobile DVB-H: vyčkávání na ostrý start

Český T-Mobile ukončil pilotní provoz digitálního televizního vysílání pro mobilní telefony. Jaké jsou ohlasy a kdy bude spuštěn ostrý provoz?

Štěpán Postler|15

SMS Agent – špičkové komunikační řešení v praxi

SMS Agent – špičkové komunikační řešení v praxi

(placená inzerce) SMS mohou být velmi užitečné: pomohou při hledání práce, zajistí dodávku tepla atd. Nadstandardní služby zajišťuje Axima, s.r.o.

Inzerce

Vyvolení: SMS na pokutu nevydělají

Vyvolení: SMS na pokutu nevydělají

Hlasovali jste pro Vyvolené? Pak vás možná bude zajímat, kolik peněz telefonické hlasování přineslo a kolik připadlo televizi Prima. A víte, kolik miliónů museli hlasující investovat do Vladka, aby se stal Vyvoleným? Je to více, než celá jeho výhra...

David Polesný|45

Utrácíte za Superstar? Málo, velmi málo

Utrácíte za Superstar? Málo, velmi málo

Není snad v Česku člověka, který by neznal soutěž Česko hledá Superstar. Letošní ročník však ukázal, že nic netrvá věčně. Zdražení hlasovacích SMS se negativně odrazilo v tržbách. Proč nás už nebaví hlasování v SMS anketách?

Ivo Mareček|48