Sony chystá další propouštění. 1 000 lidí odejde z mobilní divize

Sony chystá další propouštění. 1 000 lidí odejde z mobilní divize

Sony Corporation se snaží zefektivnit provoz zatím převážně ztrátové mobilní divize. Dalším z kroků k ozdravení části společnosti, kterou Sony po úplném převzetí společného podniku s Ericssonem v roce 2011 označila za jeden ze základních pilířů korporace, bude propuštění tisícovky zaměstnanců. Uvádí to agentura Nikkei. Redukce se dotkne zaměstnanců Sony Mobile v Číně a Evropě. Firmě se dlouhodobě nedaří dobýt americký trh a nezachytila ani vstup na prudce expandující smartphonový trh v Číně.

Klepněte pro větší obrázek

Propouštění bude další vlnou redukce zaměstnanců ohlášené v říjnu 2014. Do března 2016 by tak v Sony Mobile mělo pracovat po celém světě už jen 5 000 zaměstnanců. Nedávno se také spekulovalo o tom, že by se Sony své mobilní divize mohla zbavit úplně, nebo vytvořit znovu společný podnik s některým ze silnějších hráčů na trhu. Podle nové strategie se chce Sony zaměřit na užší spolupráci s americkými a japonskými operátory. Za rok 2014 vykázala Sony Mobile úhrnnou ztrátu 180 miliard jenů (cca 37,5 miliardy korun).

Témata článku: Sony, Hospodaření a finance, Kauzy

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • gumzone14 30. 1. 2015 19:50:11
    1000 lidi z jedne firmy.... Nepredstavitelne.
  • Titanius 30. 1. 2015 17:57:31
    Nechápu proč Sony sklizí tohle. Mobily od Sony na GSM aréně mají nejlepší...
  • Korejs 30. 1. 2015 16:01:44
    Kancelářský v SONY neuměj prodávat telefony tak radši propustěj lidi... To...
Určitě si přečtěte

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

** Než tzv. rebranding, raději poplatek za právo užívat známku O2 ** Původně měl operátor právo používat jméno O2 do ledna 2019 ** 39 % telefonů v síti O2 umí LTE, kolik prodatují operátor neuvedl

Dnes | Pospíšil Aleš, Láska Jan | 8

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29


komerční sdělení

Komerční sdělení