Svět už nikdy nebude stejný. Lidl spouští v Česku věrnostní program Plus, výhody najdete v aplikaci

Po okolních zemích se dočkali také tuzemští zákazníci a fanoušci německého řetězce. Lidl od 21. září 2020 spustí v Česku svůj věrnostní program Lidl Plus. Digitální věrnostní kartu si zákazník uloží do svého smartphonu v podobě aplikace. Ta se dá z marketů stáhnout už nyní (zdarma pro Android a iOS).

Klepněte pro větší obrázek

Do aplikace budou vždy dvakrát týdně přicházet slevové kupony, které zákazník uplatní při placení u pokladny. Při pravidelném skenování QR kódu věrnostní kartičky může získat i další slevy. Mimo to aplikace bude obsahovat přehled uskutečněných plateb, informace o prodejnách, aktuální letáky, stírací losy a další funkce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mobilní aplikace Lidl Plus

Česká republika je už třináctou zemí, kde řetězec svůj věrnostní program spustil. Lidl Plus funguje od letošního ledna na Slovensku, dále také v Polsku, Rakousku, Německu, Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Dánsku, Španělsku, ve Velké Británii a Irsku. Podobný model věrnostní karty v aplikaci v Česku provozuje od letošního února také sesterský Kaufland ze stejného německého koncernu Schwarz Gruppe.

Diskuze (18) Další článek: Xiaomi dá slevu až 7 tisíc na špičkové Mi 10 a další modely. Musíte si ale pospíšit

Témata článku: , , , , , , , , Pro +, Velká Británie, Zákazníci, Španělsko, PRO Plus, Nizozemsko, Věrnostní karta, Spoušť, Program, Schwarz, Slovensko, Rakousko, Aplikace, Koncern, Německo, Dánsko, Česká republika,