T-Mobile v pololetí udržel zákazníky i tržby z mobilních služeb

T-Mobile v pololetí udržel zákazníky i tržby z mobilních služeb

T-Mobile zveřejnil výsledky hospodaření za první pololetí letošního roku. K 30. červnu operátor obsluhoval lehce přes 6 milionů mobilních zákazníků a udržel si tak pozici české operátorské jedničky. Podíl „cennějších“ paušálních zákazníků je ale u T-Mobilu stále nejnižší ze všech tří českých operátorů a dosahuje 60 %. Průměrná měsíční útrata na zákazníka se ustálila na 250 Kč měsíčně.

Klepněte pro větší obrázek

Spotřeba mobilních služeb se opět zvýšila, nejvýrazněji v oblasti mobilního internetu. Objem dat přenesených v síti T-Mobile se meziročně více než zdvojnásobil na celkových 14 593 terabytů. V daném období uživatelé mobilních služeb v průměru provolali 158 minut měsíčně, což představuje meziroční nárůst o 1,7 %.

Klepněte pro větší obrázek

V prvních šesti měsících roku 2016 celkové tržby ze všech služeb dosáhly 12,8 miliardy korun, což je meziročně mírný 3% pokles. Za tímto poklesem ale překvapivě nestojí mobilní služby, jejichž tržby operátor dokonce mírně navýšil na 9 miliard korun. Trend rozšiřování datových služeb a růst jejich spotřeby se odrazil v podílu nehlasových služeb na ARPU z mobilních služeb, který činil 47 %. Znamená to, že průměrný zákazník ze své měsíční faktury 250 Kč zhruba 120 Kč utratí za mobilní data.

Témata článku: T-Mobile, Hospodaření a finance, Tržby, Průměrný zákazník, První pololetí, Mobilní zákazník, Paušální zákazník, Útrata, Zákaz, Mobil, Pololetí

Určitě si přečtěte

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

Dnes | Kůžel Filip, Láska Jan | 4

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39