Také Telefónica podpoří rodiny v zatopených oblastech

Také Telefónica podpoří rodiny v zatopených oblastech

Po T-Mobilu a Vodafonu se s pomocí lidem v zatopených oblastech ozvala také Telefónica. Už od prvního dne povodní ve firmě probíhá dobrovolná sbírka mezi zaměstnanci, dosud se vybralo několik set tisíc korun a každým dnem přibývá zhruba sto tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a pošle nadaci Člověk v tísni.

Kromě finanční pomoci Telefónica zároveň umožní svým zaměstnancům zapojit se v zaplavených oblastech do úklidových prací. Čas strávený pomocí jim bude plně hrazen jako běžný pracovní den. Oblasti, kde bude nutné pomoci, určí Nadace Telefónica ve spolupráci s organizacemi jako například Člověk v tísni nebo Byznys pro společnost. Tímto způsobem se již zaměstnanci zapojili při záplavách v roce 2010.

Telefónica také umožní prodloužení splatnosti faktur, nebo nabídne bezplatnou výměnu utopených nebo ztracených SIM karet. Kromě toho se operátor soustředí na zachování plné funkčnosti sítě v zaplavených oblastech, neboť jde o zásadní prostředek komunikace.


Aktualizováno o tiskovou zprávu:

Telefónica a Povodně 2013

1) Aktuální situace v síti

Naši technici nyní intenzivně pracují na tom, aby mobilní a fixní síť fungovala spolehlivě. Věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. V tuto chvíli nelze ještě určit přesný rozsah škod v mobilní a fixní síti, protože některé lokality jsou stále zatopené.

V oblastech, kde záplavy ještě probíhají, jsme připravili celou řadu preventivních opatření. Díky tomu jsme minimalizovali riziko výpadku služeb O2 a celkový počet výpadků byl nižší než v předchozích letech.

Tam, kde již voda opadavá, vyráží naši technici do terénu a opravují poškozené části sítě. Snažíme se, aby k obnově veškerých kabelů došlo v co nejkratší době. Linka technické podpory je v plné pohotovosti.

2) Pomoc lidem postižených povodní

Společnost Telefónica Czech Republic také připravila přímou pomoc pro obyvatele zasažené povodní, pro zasahující záchranáře, hasiče a další složky.

  • Výměna SIM karty se stejným číslem zdarma - platí pro paušál i předplacenou kartu
  • Aktivace nové SIM karty zdarma - platí pro paušál
  • Aktivace nové SIM karty za 1 Kč s předplaceným kreditem 10 Kč - platí pro předplacenou kartu
  • Sleva 1 000 Kč z běžné ceny koncového zařízení v ceně minimálně hodnotě nad 1000 Kč (pevný telefon, modem, set-top-box)
  • Nový modem ADSL/VDSL za 750 Kč v hodnotě do 1 000 Kč - bude zaslán poštou
  • Kompenzace u fixních služeb - kreditace nefunkčních fixních služeb za poměrné období do další faktury
  • Odklad vymáhání pohledávek - zajistíme odklad vymáhání posledních dvou existujících faktur
  • Dobrovolná sbírka mezi zaměstnanci společnosti Telefónica - sbírka běží od prvního dne povodní, doposud se vybralo několik set tisíc korun. Denně přibývá dalších zhruba sto tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a poukáže na konto nadace Člověk v tísni, která prostředky využije na poskytnutí okamžité materiální pomoci v zaplavených oblastech.
  • Dobrovolnický den - zaměstnanci se mohou zapojit do úklidových prací v zaplavených oblastech, přičemž čas strávený pomocí jim Telefónica plně uhradí jako pracovní den.

Témata článku: O2

18 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Hawkey1234 6. 6. 2013 16:29:15
    Přesně, sami nedáte ani kačku, válíte si prdel doma na gauči s pivem v...
  • Demonicus 6. 6. 2013 13:40:19
    Je možné, že si čeští operátoři v lecčems zaslouží kritiku, ale pokud...
  • Milan Cyprich 6. 6. 2013 13:09:31
    Telefonica podpori rodiny v zatopenych oblastecg, cena hovoru 15 Kc/ min,...
Určitě si přečtěte

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

** Vyrážíte do Alp? Dejte pozor, aby váš mobil nechytil signál ze Švýcarska ** Vodafone je pranýřován za zdražení... ** ...ale O2 a T-Mobile byli drazí už před tím

Včera | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92

Slovenskému O2 vadí bezplatný roaming, žádá o výjimku z pravidel

Slovenskému O2 vadí bezplatný roaming, žádá o výjimku z pravidel

** O2 SK se bojí propadu tržeb, byť ty slušně rostou a operátor vydělává ** Účtovat příplatky mají povoleno například i operátoři v Litvě ** Proč vymýšlet triky, když to jde oficiální cestou?

7.  6.  2017 | Pospíšil Aleš | 29


Komerční sdělení