Telefónica od 1. apríla 2013 zpoplatňuje služby tiskového centra

Telefónica od 1. apríla 2013 zpoplatňuje služby tiskového centra

Na dnešní aprílovské vlně se neveze jen MobilMania, ale také některé firmy, v tomto případě Telefónica. Jsem rád, že i tam se najdou lidé se smyslem pro humor a co víc, najdou se i tací, kteří dovolí vypustit na veřejnost tiskovou zprávu, jako dnes operátor vypustil. Nebudu do ní zasahovat, tady ji máte v plné kráse.


Tisková zpráva společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica od 1. dubna 2013 zpoplatňuje služby tiskového centra

V rámci pokračující restrukturalizace celé společnosti Telefónica musí každý její útvar prokázat svou potřebnost a hodnotu. Aby tiskové oddělení mohlo i nadále fungovat, rozhodla se Telefónica jeho služby zpoplatnit.

"Pro zájemce o zodpovězení novinářských dotazů máme k dispozici celou škálu platebních kanálů," říká tiskový mluvčí společnosti Telefónica Hany Farghali. "Novináři si mohou vybrat, zda za služby tiskového centra budou platit prostřednictvím předplacené karty, či se rozhodnou pro jeden z výhodných tarifů s volnými minutami," doplňuje Farghali. Tarify tiskového oddělení jsou přehledně rozděleny podle objemu a kvality poskytovaných informací.

Ceník tarifů tiskového oddělení společnosti Telefónica

Tarif "No Comment"Též přezdívaný "O2 Němá barikáda". Základní tarif pro nenáročné novináře. Cena: 50,- Kč měsíčně
Tarif "Nemáme čas"Tarif vhodný především pro novináře z týdeníků, který nepotřebují okamžitou reakci. Obsahuje 50 volných jednotek měsíčně. Mezi volné jednotky se počítají i položené telefony a odpovědi poskytnuté po uzávěrce. Cena: 150,- Kč měsíčně
Tarif "Mlžíme"Nejžádanější tarif vhodný pro všechny typy médií. Obsahuje 100 volných jednotek především v podobě neurčitých termínů a vyhýbavých odpovědí. Cena: 750,- Kč měsíčně.
Tarif "Mluvčí na drátě"Tarif pro novináře, kteří si rádi povídají. Nabízí 500 volných minut s Hanym Farghalim za 5 000,- Kč měsíčně.
Tarif "Únik informací"Exkluzivní tarif pro investigativní reportéry. Cena: 50 000,- Kč za jednu tajnou zprávu. Platba pouze v hotovosti v malých neoznačených bankovkách či na účet ve švýcarské bance.

Pozn. Nezodpovězené dotazy se do dalšího zúčtovacího období (příští uzávěrky) nepřevádějí

Vedle základních tarifů nabízí tiskové centrum také dva akční balíčky. Obsahují výhodné nabídky pro televizní štáby a pro finanční analytiky.

Ceník doplňkových balíčků tiskového oddělení společnosti Telefónica

Balíček "Nejsme na prodej"Zvýhodněná nabídka pro finanční analytiky. Obsahuje 10 reakcí na spekulace o prodeji firmy za 200,- Kč měsíčně
Balíček "Mluvící hlava"Výhodná nabídka pro televizní štáby. Za 700,- Kč měsíčně nabízí 15 vystoupení členů tiskového oddělení na kameru. Všechna vyjádření jsou speciálně upravena tak, aby z nich bylo kdekoli možné vystřihnout třívteřinový záběr do večerního zpravodajství.

Pro novináře, kteří si žádný balíček nevyberou, platí základní sazba 19,- Kč za minutu hovoru se členy tiskového oddělení. O víkendu se na sazbu vztahuje stoprocentní přirážka.

Témata článku: O2, Humor, Apríl

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Nemám přezdívku 1. 4. 2013 20:27:59
    Tarif "Únik informací" skutečně existuje. Mají ho na ČTÚ :-/
  • lahvon 1. 4. 2013 17:28:47
    LOL :-D Uděluji zatím pro letošech druhé místo, hned po NosdryBETA od...
  • jAY 1. 4. 2013 15:44:52
    No jen aby to skutečně byl jenom apríl. :-)
Určitě si přečtěte

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

** Vyrážíte do Alp? Dejte pozor, aby váš mobil nechytil signál ze Švýcarska ** Vodafone je pranýřován za zdražení... ** ...ale O2 a T-Mobile byli drazí už před tím

25.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 15

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92

Nové iPady jsou úžasné, ale Apple zkouší jezdit na mrtvém koni

Nové iPady jsou úžasné, ale Apple zkouší jezdit na mrtvém koni

** Apple předvedl skvělou evoluci iPadu Pro ** Vsází na správnou kartu, když prodej tabletů celosvětově klesá? ** Proč je na Apple Watch Buzz Rakeťák a jak je to s roztříštěným Androidem?

10.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 20


komerční sdělení

Komerční sdělení