Komunikaci UPC Business zajistí agentura I´m PR

Společnost UPC, největší poskytovatel placených kabelových televizních služeb a vysokorychlostního internetu v České republice a na Slovensku, si pro PR spolupráci na tuzemském trhu vybrala pražskou agenturu I´m PR. Ta bude mít na starost komunikaci témat spojených s rostoucí divizí UPC Business, která se stará o firemní zákazníky.

Komunikaci UPC Business zajistí agentura I´m PR

„Agenturu I´m PR jsme si vybrali proto, že má stabilní a flexibilní tým s dlouholetou praxí v telekomunikacích. V čele s Mirkem Čepickým, zkušeným PR profesionálem s bohatými zkušenostmi, vidíme silný potenciál na zvýšení viditelnosti značky UPC Business ve všech mediatypech ,” říká Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC Česká a  Slovenská republika.

„UPC už roky využívám jako nejrychlejší připojení, které navíc nemá žádné omezení typu FUP. Mám radost, že jako agentura ve spolupráci s týmem UPC Business využijeme i naše pracovní  zkušenosti z tohoto pro ekonomiku důležitého a rostoucího odvětví,” říká Mirek Čepický, spolumajitel agentury I´m PR.

Agentura I´m PR je na trhu od roku 2015 a spoluvlastní ji Mirek Čepický, Adéla Konopková a Aneta Petroušková. Všichni jsou profesionálové s více než desetiletou zkušeností z médií a komunikačních oddělení korporací i menších firem. Mezi jejich klienty patří například řetězec s elektronikou Datart, zprostředkovatel online plateb PayU, investiční skupina Miton, lídr v oblasti rychlého sportovního zpravodajství Livesport či IVF klinika Unica.

UPC je v České republice a Slovenské republice největším poskytovatelem placených kabelových televizních služeb a vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu přes 2 milionů firem a domácností. Služby UPC využívá přibližně více než 800 000 zákazníků s více než 1,5 milionem služeb. UPC Česká a Slovenská republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, který působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a v Karibiku.

Témata článku: Tiskové zprávy


komerční sdělení

Komerční sdělení