Lidl spouští mobilní hru „My Lidl Shop“

Obchodní řetězec Lidl spustil pro všechny malé zákazníky bezplatnou mobilní aplikaci „My Lidl Shop“, ve které si mohou postavit svůj vlastní Lidl a starat se o něj.  Aplikace je ke stažení v App Store a Google Play.
Lidl spouští mobilní hru „My Lidl Shop“

Nová strategická hra My Lidl Shop nabízí celkem 4 různé úrovně prodejen. Ty se liší nejen vzhledem, ale také šíří sortimentu a služeb – od základní nabídky ovoce a zeleniny až po čerstvě upečené pečivo z vlastní pekárny.

Úkolem hráče (manažera prodejny) je zajišťovat dostatek zboží a zároveň pečovat o své zákazníky. Ti nechtějí čekat v dlouhé frontě u pokladem, chtějí čistou prodejnu a vždy čerstvé výrobky. Kromě péče o běžný chod prodejny se musí manažer věnovat také dalším každodenním úkolům, jako je například prodej určitého množství jablek. Za ty získává bonusové mince potřebné pro postup na další úroveň.

Aplikace nabízí rovněž neobvyklé výzvy. Jak si poradíte s rozdováděnou smečkou mopsíků, kteří vám vtrhli do prodejny?

My Lidl Shop není jen hrou ve virtuálním světě, ale je propojena i s reálnou prodejnou Lidl a její nabídkou. Ve funkci Čárového detektiva se hráč vydává po stopě čárových kódů, které musí reálně naskenovat. Za to si může pořídit bonusové zboží, které potřebuje ke stavbě ještě modernějšího obchodu.

Témata článku: Tiskové zprávy


komerční sdělení

Komerční sdělení