MLiven a Nokia: mobilní reklama v ČR a na Slovensku

MLiven, společnost specializovaná na vývoj mobilního software a mobilní marketing dnes oznámila, že získala práva zajišťovat reklamu a prodávat reklamní síť Nokia v České republice a na Slovensku a poskytovat tak zadavatelům reklamy v tomto regionu prémiový reklamní prostor s možností oslovit jak lokální spotřebitele, tak spotřebitele na globální úrovni.

Síť reklamního prostoru Nokia umožňuje inzerentům umístit reklamu v mobilních službách Nokia, stejně jako v prostorách dalších významných posyktovatelů mobilních služeb. Celá reklamní síť tak nyní dosahuje na 100 milionu mobilních zákazníků po celém světě.

“Středo- a východoevropské trhy jsou ohromnou příležitostí pro mobilní reklamu, “ říká Minh Tran, šéf prodeje v zemích EMEA a globálního marketingu v Nokia Ad Business EMEA. Minh Tran dále připojuje: “Nokia Ad Business se těší na to, že spolu se silným partnerem v podobě Mliven se bude podílet na vývoji a růst tohoto trhu.

Nokia Ad Business poskytuje zadavatelům reklamy a mediím komplexní řešení, které zahrnuje umístění reklamy v aplikacích mobilního internetu, a realizovala stovky úspěšných kampaní v mobilním internetu, které pomohly značkám přiblížit se zákazníkům, ať díky stahování mobilního obsahu nesoucí značku, hledání lokace či mobilních kupónů.

“Jsme rádi, že jsme se stali lokálním partnerem Nokia Ad Business, jelikož mobilní reklama je jedním z klíčových sektorů, v nichž se Mliven angažuje, a zvládnout vše dobře na domácím trhu je důležité,” řekl Stanislav Vlček, VP Commercials v MLiven.

Váš názor Další článek: Holux GPSmile 53CLife: jezdíme s lowcostem (test)

Témata článku: