O2 Extra výhody rozdaly už 5,5 milionu slevových poukázek. Nejoblíbenějšími partnery jsou C&A a skiareály

  • Bonusový program O2 Extra výhody je tu pro zákazníky O2 už 4 roky
  • Eviduje na 5,5 milionu vygenerovaných voucherů na slevu
  • Pravidelně jej využívá 500 tisíc zákazníků O2
O2 Extra výhody rozdaly už 5,5 milionu slevových poukázek. Nejoblíbenějšími partnery jsou C&A a skiareály

Před 4 lety spustil operátor O2 bonusový program pro své zákazníky, díky kterému mohou výrazně ušetřit na nákupu zboží a služeb nejen u O2, ale i u desítek smluvních partnerů. Za uplynulé 4 roky operátor eviduje na 5,5 milionu využitých poukázek na slevu. Extra výhody přitom pravidelně využívá 500 tisíc zákazníků O2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

"Slevovou poukázku mohou zákazníci získat třemi způsoby. Buď si ji jednoduše vygenerují v naší mobilní aplikaci nebo na webové stránce o2extravyhody.cz, případně mohou uplatnit i tištěné vouchery, které získají ve svém vyúčtování či na našich prodejnách,"vysvětluje Jana Lenková, která je v O2 za věrnostní program Extra výhody zodpovědná. Mezi neoblíbenější způsob čerpání slev patří webové stránky a mobilní web, které využívá 55 % zákazníků. Další čtvrtina potom preferuje mobilní aplikaci a zbylých 20 % zákazníků stále ještě používá papírové kupony.

Bonusový program je dostupný všem zákazníkům O2 včetně majitelů pevných linek, domácího internetu nebo O2 TV. Slevy jsou zaměřené nejen na nakupování v kamenných prodejnách, ale také na nákupy v e-shopech, zážitky, zábavu, cestování, jídlo či pojištění. Průměrná sleva, kterou mohou zákazníci využívat, přitom činí 20 %. Vedle zboží a služeb externích partnerů zahrnují O2 Extra výhody také slevy na mobilní zařízení nebo další příslušenství přímo u O2.

Jak vyplývá ze statistik operátora, mezi nejoblíbenější partnery O2 Extra výhod patří dlouhodobě módní značka C&A, síť multikin CineStar, prodejce sportovního oblečení INTERSPORT a slevy do skiareálů a aquaparků.

Letos na podzim představil operátor pro své Extra výhody také novou verzi své mobilní aplikace, díky které mohou zákazníci využít řadu novinek. "Aplikace přináší kromě běžného sdílení výhod přes sociální sítě nebo upozorňování na končící kódy také tzv. rozšířenou realitu. Ta vám ukáže, jaké výhody se nachází ve vaší blízkosti," dodává Jana Lenková. Aplikace je dostupná pro chytré telefony s operačním systémem Android a iOS.

I letos na Vánoce připravil operátor pro své zákazníky řadu výhod, díky kterým mohou při nakupování dárků ušetřit. Levněji tak zákazníci O2 nakoupí například s 50% slevou ve FOKUS OPTIK, s 20% slevou v PIETRO FILIPI nebo s 10% slevou na celý nákup v designovém e-shopu Bonami.cz

Témata článku: Tiskové zprávy


komerční sdělení

Komerční sdělení