Sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů zná své absolutní vítěze

  • Cenu poroty získala Dagmar Dušková a její rodinná sýrárna Dančiny Dobroty
  • U veřejnosti nejvíce zabodoval Petr Šmíd s výrobou dřevěných prkének s názvem HoblHome
Sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů zná své absolutní vítěze

Sedmý ročník soutěže začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy zná své absolutní vítěze. Porotu nejvíc oslovila Dagmar Dušková z Červené Lhoty s projektem Dančiny Dobroty, u veřejnosti zabodoval Petr Šmíd ze Šaratic s výrobou kuchyňských prkének HoblHome. Veřejnost odeslala rekordních 14 749 hlasů, vítěz jich získal 2 098.

Cenu poroty v celkové výši 481 623 Kč získala maminka tří dětí a bývalá elektrotechnička Dagmar Dušková z Vysočiny s projektem Dančiny Dobroty. Její rodinná sýrárna nabízí řadu mléčných výrobků; mezi nejoblíbenější patří korbáčky, tvarohové dezerty a zrající sýry. Zdravé a kvalitní domácí produkty bez chemických látek, konzervantů a barviv vyrábí tradičními postupy. „Porota ocenila poctivost i elán, s nimiž paní Dušková přistupuje ke svému podnikání, ale i to, jak neustále pracuje na dalším rozvoji,“ říká Eva Karasová, manažerka firemní odpovědnosti T-Mobile, a dodává: „Takový přístup je nejlepším předpokladem pro životaschopnost podnikání.“

Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako každý rok mohla o vítězi T-Mobile Rozjezdů rozhodnout také veřejnost, a to v on-line hlasování, do něhož byli zařazeni regionální vítězové na 1. – 3. místě. O úspěchu v anketě rozhoduje především schopnost finalistů bojovat o hlasy promyšlenou kampaní i jejich aktivita na sociálních sítích. Finalisté si letos mezi sebe rozdělili 14 749 hlasů, přičemž vítěz jich získal 2 098.

Výhercem ceny veřejnosti v celkové hodnotě 254 623 Kč se stal Petr Šmíd s projektem HoblHome z jihomoravských Šaratic, který vyrábí originální kuchyňská prkénka. Ta mohou být krásným dárkem pro šéfkuchaře, food bloggery, ale i pro rodiče nebo přátele. Každé prkénko je originální, ručně s láskou vyrobené a ošetřené přírodním olejem.

Cena poroty v hodnotě 481 623 Kč zahrnuje 200 tisíc korun v hotovosti od T-Mobile, návrh a realizaci reklamní kampaně od agentury MADE BY VACULIK a Agentury Najisto, podnikatelské konto Maxi na 10 let zdarma od České spořitelny, tablet do Samsungu a konzultace od investora Martina Kormana.

Cena veřejnosti 254 623 Kč zahrnuje finanční výhru ve výši 150 000 Kč v hotovosti a podnikatelské konto Maxi na 10 let zdarma od České spořitelny, služby od T-Mobile a Agentury Najisto a tablet Samsung.

V letošním, sedmém ročníku T-Mobile Rozjezdů, soutěžilo rekordních 443 nápadů, devíti bezplatných regionálních seminářů se pak zúčastnilo 550 zájemců o podnikání.

Čtvrtina přihlášených projektů vznikla v Praze a více než polovina (konkrétně 233) přihlášených podnikatelů spadá do věkové kategorie 25–34 let. Prosazuje se ale také nejmladší generace, konkrétně v rozmezí 18–24 let bylo podáno 77 přihlášek. Zdaleka nejobsazenějším oborem je gastronomie – výroba a prodej potravin, kavárny či restaurace. Muži i ženy jsou mezi soutěžícími zastoupeni zhruba napůl.

„Je skvělé, že i po sedmi letech trvání Rozjezdů množství lidí, kteří mají odvahu začít podnikat na vlastní triko, neklesá, ba naopak. Naši porotci zdůrazňují, že kvalita přihlášených projektů je stále vyšší,“ uzavírá Eva Karasová a dodává: „Letošní Rozjezdy sice končí, ale další ročník startuje už za pár měsíců, v lednu 2018. Tak se připravte!“

T-Mobile Rozjezdy

T-Mobile Rozjezdy jsou programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší realizaci podnikatelského nápadu. Během ledna až března se mohou ti, kteří ještě nepodnikají, nebo jsou k podnikání registrováni méně než 12 měsíců, přihlásit do soutěže na www.rozjezdy.cz. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky telekomunikačních a bankovních služeb a věcné ceny, které pomohou s rozjezdem podnikání. Na hlavního, celostátního, vítěze ceny poroty pak čekají ceny za zhruba 500 tisíc korun. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Bezplatné regionální semináře se konají v dubnu a květnu.

Letos se konal již sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jeho hlavním partnerem byla Česká spořitelna a partnery Agentura Najisto a Samsung. Odbornými partnery pak Lovebrand, MADE BY VACULIK a Proboston a regionálními BEA campus Olomouc, Dům Techniky Pardubice, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje, Jihočeský vědeckotechnický park, Kulturní centrum Cooltour, Moravská vysoká škola Olomouc;  Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje a VIDA! science centrum.

Další článek: GIF obrázky slaví 30 let. Messenger od Facebooku dokazuje, jak moc nás pořád baví

Témata článku: Tiskové zprávy


Určitě si přečtěte

Jako dveře do budoucnosti! Xiaomi Mi Mix Alpha je ze všech stran obalený displejem

Jako dveře do budoucnosti! Xiaomi Mi Mix Alpha je ze všech stran obalený displejem

** Xiaomi dnes ukázalo, jak si představuje smartphone budoucnosti ** Displej je skoro všude, tělo je vyrobeno z titanu ** Focení obstarává trojitý snímač s hlavním 108MPx foťákem, pro focení selfie stačí telefon otočit zády k vám

Martin Chroust | 119

RECENZE: Huawei P30 Lite – krasavec se veze na vlně úspěchu

RECENZE: Huawei P30 Lite – krasavec se veze na vlně úspěchu

** Všudepřítomný důraz kladený na fotoaparát se opět vyplácí ** Po úspěchu top modelů nasadil P30 Lite sebevědomou cenovku ** I přes některé nedostatky se, myslím, bude prodávat o sto šest

Jakub Vrbacký | 51

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

** V Česku máme mnoho možností, jak platit bezkontaktně ** Na výběr jsou různé platformy i typy zařízení ** Co je potřeba udělat, abyste mohli platit taky?

Jan Láska | 73