Sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů zná své absolutní vítěze

  • Cenu poroty získala Dagmar Dušková a její rodinná sýrárna Dančiny Dobroty
  • U veřejnosti nejvíce zabodoval Petr Šmíd s výrobou dřevěných prkének s názvem HoblHome
Sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů zná své absolutní vítěze

Sedmý ročník soutěže začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy zná své absolutní vítěze. Porotu nejvíc oslovila Dagmar Dušková z Červené Lhoty s projektem Dančiny Dobroty, u veřejnosti zabodoval Petr Šmíd ze Šaratic s výrobou kuchyňských prkének HoblHome. Veřejnost odeslala rekordních 14 749 hlasů, vítěz jich získal 2 098.

Cenu poroty v celkové výši 481 623 Kč získala maminka tří dětí a bývalá elektrotechnička Dagmar Dušková z Vysočiny s projektem Dančiny Dobroty. Její rodinná sýrárna nabízí řadu mléčných výrobků; mezi nejoblíbenější patří korbáčky, tvarohové dezerty a zrající sýry. Zdravé a kvalitní domácí produkty bez chemických látek, konzervantů a barviv vyrábí tradičními postupy. „Porota ocenila poctivost i elán, s nimiž paní Dušková přistupuje ke svému podnikání, ale i to, jak neustále pracuje na dalším rozvoji,“ říká Eva Karasová, manažerka firemní odpovědnosti T-Mobile, a dodává: „Takový přístup je nejlepším předpokladem pro životaschopnost podnikání.“

Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako každý rok mohla o vítězi T-Mobile Rozjezdů rozhodnout také veřejnost, a to v on-line hlasování, do něhož byli zařazeni regionální vítězové na 1. – 3. místě. O úspěchu v anketě rozhoduje především schopnost finalistů bojovat o hlasy promyšlenou kampaní i jejich aktivita na sociálních sítích. Finalisté si letos mezi sebe rozdělili 14 749 hlasů, přičemž vítěz jich získal 2 098.

Výhercem ceny veřejnosti v celkové hodnotě 254 623 Kč se stal Petr Šmíd s projektem HoblHome z jihomoravských Šaratic, který vyrábí originální kuchyňská prkénka. Ta mohou být krásným dárkem pro šéfkuchaře, food bloggery, ale i pro rodiče nebo přátele. Každé prkénko je originální, ručně s láskou vyrobené a ošetřené přírodním olejem.

Cena poroty v hodnotě 481 623 Kč zahrnuje 200 tisíc korun v hotovosti od T-Mobile, návrh a realizaci reklamní kampaně od agentury MADE BY VACULIK a Agentury Najisto, podnikatelské konto Maxi na 10 let zdarma od České spořitelny, tablet do Samsungu a konzultace od investora Martina Kormana.

Cena veřejnosti 254 623 Kč zahrnuje finanční výhru ve výši 150 000 Kč v hotovosti a podnikatelské konto Maxi na 10 let zdarma od České spořitelny, služby od T-Mobile a Agentury Najisto a tablet Samsung.

V letošním, sedmém ročníku T-Mobile Rozjezdů, soutěžilo rekordních 443 nápadů, devíti bezplatných regionálních seminářů se pak zúčastnilo 550 zájemců o podnikání.

Čtvrtina přihlášených projektů vznikla v Praze a více než polovina (konkrétně 233) přihlášených podnikatelů spadá do věkové kategorie 25–34 let. Prosazuje se ale také nejmladší generace, konkrétně v rozmezí 18–24 let bylo podáno 77 přihlášek. Zdaleka nejobsazenějším oborem je gastronomie – výroba a prodej potravin, kavárny či restaurace. Muži i ženy jsou mezi soutěžícími zastoupeni zhruba napůl.

„Je skvělé, že i po sedmi letech trvání Rozjezdů množství lidí, kteří mají odvahu začít podnikat na vlastní triko, neklesá, ba naopak. Naši porotci zdůrazňují, že kvalita přihlášených projektů je stále vyšší,“ uzavírá Eva Karasová a dodává: „Letošní Rozjezdy sice končí, ale další ročník startuje už za pár měsíců, v lednu 2018. Tak se připravte!“

T-Mobile Rozjezdy

T-Mobile Rozjezdy jsou programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší realizaci podnikatelského nápadu. Během ledna až března se mohou ti, kteří ještě nepodnikají, nebo jsou k podnikání registrováni méně než 12 měsíců, přihlásit do soutěže na www.rozjezdy.cz. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky telekomunikačních a bankovních služeb a věcné ceny, které pomohou s rozjezdem podnikání. Na hlavního, celostátního, vítěze ceny poroty pak čekají ceny za zhruba 500 tisíc korun. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Bezplatné regionální semináře se konají v dubnu a květnu.

Letos se konal již sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jeho hlavním partnerem byla Česká spořitelna a partnery Agentura Najisto a Samsung. Odbornými partnery pak Lovebrand, MADE BY VACULIK a Proboston a regionálními BEA campus Olomouc, Dům Techniky Pardubice, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje, Jihočeský vědeckotechnický park, Kulturní centrum Cooltour, Moravská vysoká škola Olomouc;  Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje a VIDA! science centrum.

Témata článku: Tiskové zprávy


komerční sdělení

Komerční sdělení