Své zákazníky bude Lama mobile informovat prostřednictvím nové služby

Své zákazníky bude Lama mobile informovat prostřednictvím nové služby

LAMA mobile zkvalitňuje své služby pro zákazníky. Ke stávajícímu tarifu FÉROVÁ LAMA přidává zdarma nové vylepšení. To spočívá v podobě informační SMS o zpětné kalkulaci ceny volání. Služba zákazníkovi sdělí, že právě vstoupil do levnějšího pásma tarifu. Automaticky se mu tak zlevňují i předešlé provolané minuty. LAMA mobile nabízí v tarifu FÉROVÁ LAMA tři pásma.

U všech tarifů LAMA mobile platí vteřinová tarifikace již od začátku hovoru, což dále snižuje náklady na volání až o 30 %, protože více než 70 % hovorů skončí dříve, než uplyne první minuta.

„Sazba za minutu volání se snižuje podle počtu provolaných minut. Jakmile zákazník dosáhne výhodnějšího pásma, levnější má i všechny předchozí provolané minuty v daném zúčtovacím období,“ vysvětluje fungování tarifu manažerka marketingové komunikace a značky LAMA mobile Veronika Kliská. „Abychom zákazníkům pomohli držet jejich náklady pod kontrolou a aby byli informováni o tom, jaká sazba jim bude účtována, zavádíme informační SMS, která bude zákazníkovi zaslána vždy s přechodem do levnějšího pásma,“ dodává Kliská.

LAMA mobile nabízí snížení sazby za volání v závislosti na počtu provolaných minut. FÉROVÁ LAMA funguje v následujícím rozdělení pásem volání:

  • 0-150 minut – 2,90 Kč/min,
  • 151-350 minut – 2,00 Kč/min
  • 351 a více minut – 1,00 Kč/min

 

Témata článku: Tiskové zprávy


komerční sdělení

Komerční sdělení