T-Mobile Rozjezdy již poosmé, kampaň začíná 31. ledna

T-Mobile Rozjezdy již poosmé, kampaň začíná 31. ledna

Společnost T-Mobile již poosmé podpoří začínající podnikatele v rámci programu T-Mobile Rozjezdy. Až 42 výherců se zajímavými podnikatelskými nápady se může těšit na ceny v celkové hodnotě přibližně 2,5 milionu Kč, které se mimo jiné skládají z peněžní částky, balíčků služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Nedílnou součástí podpory je také poradenství odborníků. Podnikatelé mohou své projekty registrovat od 31. ledna do 12. března 2018. na www.rozjezdy.cz.

Klepněte pro větší obrázek

Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, hodnotí nejen neotřelé nápady, ale i úspěšnou realizaci podnikatelského záměru. Letos získá absolutní vítěz ceny v celkové hodnotě 566 332 Kč, které zahrnují finanční dar od T-Mobile  ve výši 250 tisíc Kč, kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže.  

Poslední lednový den začíná také digitální komunikační kampaň, na níž se podílely agentury MADE BY VACULIK a Proboston Creative, nákup médií uskutečnila společnost MediaCom Praha.

„Jsme moc rádi, že klient souhlasil s pokračováním v odvážném konceptu z loňského roku »Podnikejte na vlastní triko«, byla to úspěšná kampaň. Letos jsme trochu upravili vizuály, aby myšlenka byla snadněji srozumitelná, hlavně v on-line prostředí. Taky se více zaměřujeme na samotné nápady, na kterých se podnikání rozjíždí, to nám dává větší prostor i pro netradiční nápady“ vysvětluje Bohumil Dohnal, kreativní ředitel MADE BY VACULIK.

Partnery letošního ročníku T-Mobile Rozjezdů jsou Broker Consulting, Agentura Najisto, Alza, Samsung Electronics a StartupJobs. Odbornými partnery jsou Lovebrand, MADE BY VACULIK a Proboston, regionálními Dům Techniky Pardubice, Impact Hub Brno, Impact Hub Ostrava, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje a Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje.

T-Mobile Rozjezdy mají za sebou sedm ročníků. Za tu dobu se na jejich webových stránkách registrovalo přes 25 480 zájemců a facebooková stránka projektu má více než 5 000 fanoušků. Přibližně 82 celodenních seminářů se účastnilo přes 4 100 začínajících podnikatelů. V soutěžích porota vyhodnotila 3 000 přihlášených projektů. Z nich vzešlo 381 vítězů, kteří vyhráli ceny v celkové výši téměř 36 milionů korun.

Další článek: Cashback je v módě. Na špičkovém Huawei teď ušetříte 3 000 Kč

Témata článku: Tiskové zprávy


Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei P Smart – kovové dvojče má o jedno oko méně

RECENZE: Huawei P Smart – kovové dvojče má o jedno oko méně

** Kvalitní střední třída s protáhlým displejem ** Stejný jako Honor 9 Lite, přesto se liší v drobnostech ** Fotoaparát už se barev nebojí

Martin Herodek | 10

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 34

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

** Kvalitně zpracovaný telefon, na kterém se obtížně hledají chyby ** NFC je zejména v ČR klíčovým parametrem, který zde bohužel chybí ** Povedený mix funkcí si může držet přijatelnou cenovku

Martin Herodek | 73