Společnost T-Mobile již poosmé podpoří začínající podnikatele v rámci programu T-Mobile Rozjezdy. Až 42 výherců se zajímavými podnikatelskými nápady se může těšit na ceny v celkové hodnotě přibližně 2,5 milionu Kč, které se mimo jiné skládají z peněžní částky, balíčků služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Nedílnou součástí podpory je také poradenství odborníků. Podnikatelé mohou své projekty registrovat od 31. ledna do 12. března 2018. na www.rozjezdy.cz.

Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, hodnotí nejen neotřelé nápady, ale i úspěšnou realizaci podnikatelského záměru. Letos získá absolutní vítěz ceny v celkové hodnotě 566 332 Kč, které zahrnují finanční dar od T-Mobile ve výši 250 tisíc Kč, kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže.
Poslední lednový den začíná také digitální komunikační kampaň, na níž se podílely agentury MADE BY VACULIK a Proboston Creative, nákup médií uskutečnila společnost MediaCom Praha.
„Jsme moc rádi, že klient souhlasil s pokračováním v odvážném konceptu z loňského roku »Podnikejte na vlastní triko«, byla to úspěšná kampaň. Letos jsme trochu upravili vizuály, aby myšlenka byla snadněji srozumitelná, hlavně v on-line prostředí. Taky se více zaměřujeme na samotné nápady, na kterých se podnikání rozjíždí, to nám dává větší prostor i pro netradiční nápady“ vysvětluje Bohumil Dohnal, kreativní ředitel MADE BY VACULIK.
Partnery letošního ročníku T-Mobile Rozjezdů jsou Broker Consulting, Agentura Najisto, Alza, Samsung Electronics a StartupJobs. Odbornými partnery jsou Lovebrand, MADE BY VACULIK a Proboston, regionálními Dům Techniky Pardubice, Impact Hub Brno, Impact Hub Ostrava, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje a Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje.
T-Mobile Rozjezdy mají za sebou sedm ročníků. Za tu dobu se na jejich webových stránkách registrovalo přes 25 480 zájemců a facebooková stránka projektu má více než 5 000 fanoušků. Přibližně 82 celodenních seminářů se účastnilo přes 4 100 začínajících podnikatelů. V soutěžích porota vyhodnotila 3 000 přihlášených projektů. Z nich vzešlo 381 vítězů, kteří vyhráli ceny v celkové výši téměř 36 milionů korun.