T-Mobile spustil soutěž o zájezd na kvalifikační utkání české reprezentace do Nizozemí

Společnost T-Mobile pro své zákazníky spustila online hru HLAVA NEHLAVA, jejíž hlavní výhrou je zájezd na kvalifikační utkání Nizozemí – Česká republika, které se uskuteční 13. října v Amsterdamu. Výherce si kromě dvoudenního pobytu také užije společný let s českým reprezentačním týmem. Kromě zájezdu jsou ve hře i další hodnotné fotbalové ceny jako oficiální dres reprezentace, míče a fanouškovské šály pro dalších 40 soutěžích.

Soutěž probíhá na speciální microsite http://www.hlavanehlava.cz a úkolem hráčů je co nejdéle balancovat s míčem na hlavě zobrazeného fotbalisty, a to buď pomocí kurzoru nebo dotykového ovládání na tabletech či telefonech. Pro docílení opravdové fotbalové atmosféry je hra doplněna i hlasovými nahrávkami sportovních komentářů.

Klepněte pro větší obrázek

Až do půlnoci pátku 2. října si fotbaloví fanoušci mohou vyzkoušet svojí šikovnost. Hry se může zúčastnit kdokoliv a ani počet herních pokusů není nijak omezený. Do soutěže o ceny jsou ale zařazeni jen zákazníci T-Mobile. Průběžné výsledky si hráči mohou kontrolovat na webové stránce. Vítěz hlavní ceny bude vyhlášen v týdnu následujícím po skončení soutěže.

Kreativního zpracování hry, stejně jako přípravy FB postů a bannerů se ujalo digitální oddělení reklamní agentury MADE BY VACULIK. „Příprava této fotbalové aplikace byla pro celý náš digitální tým velkou výzvou a v rámci testování soutěže jsme se na několik dní proměnili v jedno fotbalové hřiště. Tato online hra je pro nás jedním z dalších výstupů v rámci pokračování naší dlouholeté spolupráce se společností T-Mobile v oblasti reklamy a marketingu,“ říká Beata Streicherová, výkonná ředitelka pražské pobočky agentury MADE BY VACULIK.

Další článek: Reklamujete Samsung? Brand shopy neslouží jako sběrná místa

Témata článku: