T-Mobile svěřuje svou social media komunikaci agentuře Bubble

Agentura Bubble získala dalšího velkého klienta, pro kterého bude spravovat sociální média. Ke stávajícím značkám, jako jsou například Sazka, Škoda Auto nebo Jan Becher - Pernod Ricard, tak přibude i největší mobilní operátor.

„Jsme nadšení, že jsme dostali příležitost využít svých letitých zkušeností a můžeme pracovat pro takto prestižního klienta. Spolupráce bude probíhat jak na strategické úrovni, tak při samotné realizaci kampaní na sociálních sítích. Primárně se chceme zaměřit na budování aktivních komunit na Facebooku. Péči o zákazníky však bude mít nadále pod kontrolou zákaznické centrum T-Mobile,“ potvrdil zakladatel a ředitel agentury Lukáš Kořínek.

Bubble již pro T-Mobile zrealizoval facebookovou soutěž Hoď se do zlata, v rámci které mohli fanoušci nahrávat své selfie fotky. Během jedenácti dní přišlo téměř 1200 snímků a odborná porota posléze vybrala deset finálových selfie. Majitel vítězné selfie, která dostane nejvíce lajků od fanoušků, vyhraje mobilní telefon HTC One (M8) Precious Gold z 18karátového zlata v hodnotě přes 80 000 Kč. Jeho jméno bude vyhlášeno dnes.

„Sociální média pro nás představují klíčový nástroj při komunikaci se zákazníky. Jsme proto rádi, že se společně s námi bude na budování strategií a rozvoji dalších aktivit podílet jeden z nejzkušenějších social media týmů u nás,“ uvedl Ivo Mareček, specialista on-line marketingu T-Mobile.

Výběrového řízení na zajištění správy sociálních sítí se kromě Bubble zúčastnily i agentury Symbio, Dream a Socialsharks. 

Další článek: Mapy Here mají nový design, Nokia šlape do vývoje

Témata článku: