Telefónica O2 získala Certifikát výtečné kvality od Evropské nadace pro management kvality

Certifikát výtečné kvality od Evropské nadace pro management kvality obdržela k dnešnímu dni jednička českého telekomunikačního trhu, společnost Telefónica O2, Czech Republic. Společnost získala v hodnocení nadace nejvyšší ohodnocení pěti hvězdiček v kategorii „Recognised for Excellence in Europe“.

Certifikát je udělován společnostem, které splňují celou řadu náročných požadavků. Evropská nadace pro management kvality, která sídlí v Bruselu, jej propůjčuje na základě šetření u všech žadatelů. Ti musí pro jeho získání prokázat vysokou kvalitu nejen v řízení firemních procesů, ale také v dalších sledovaných oblastech, jako jsou například dodavatelsko–odběratelské vztahy, orientace na zákazníka, corporate social responsibility nebo rozvoj vlastních zaměstnanců. Hodnocení je prováděno pomocí bodového systému, na jehož základě je společnost ve zvolené kategorii posuzována.

„Získání evropského certifikátu kvality je významným úspěchem pro všechny zaměstnance naší společnosti. Svědčí především o tom, že jejich práce splňuje ty nejpřísnější hodnotící kritéria a že všechno funguje tak, jak má. Zároveň je také signálem pro naše dodavatele a zákazníky, kteří při spolupráci s naší společností získají silného a spolehlivého partnera“ komentuje nové ocenění jakosti David Vandrovec, manažer korporátního řízení kvality společnosti Telefónica O2.

Evropská nadace pro management kvality, která certifikáty jakosti uděluje od roku 1989, je neziskovou organizací s působností v soukromém i veřejném sektoru. Pro hodnocení všech uchazečů používá vlastní metodiku, která posuzuje uchazeče libovolné velikosti v různých odvětvích. Výsledek hodnocení slouží firmám nejenom jako objektivní studie o jejich stavu a interních procesech, ale dává jim také možnost srovnání s konkurencí a předpovídat potenciál dalšího rozvoje.

Diskuze (2) Další článek: Diamond KRZR: opravdové umělecké dílo

Témata článku: