Vnitrofiremní volání je nejvyužívanější službou mezi firemními zákazníky

Diskuze čtenářů k článku

Ja  |  26. 10. 2006 17:18

Vetsina firemnich zakazniku Vodafonu pouziva N3410/3310. Hmm, ma to Voda v siti opravdu bomba firmy. Osobne, zda neco resim s nejakou firmou, tak zda ma sluzebni cisla Vody, tak radeji hledam jinde. Je to muj nazor, ale mam s temito "podnikatelemi" sve castezkusenonsti. Snad nahoda, ale vycuranost je jim vlastni. Morava promine, ale potvrzuje mi to i fakt, ze vetsina je z Moravi. Kuci sikovny .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  29. 10. 2006 21:01

Jsi osel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  30. 10. 2006 15:13

Ten osel je fakt nemocny. V dnesni dobe kdyz firma 6 krat zmeni operatora tak si klidne prevede i cisla takze cislo 777 nemusi byt u oskara . A podle predvolby predpokladat, ze 30% podniku (kdyz jsou tri opreatori se stejnym poctem klientu je vycuranych - no to je fakt uvaha... Takoveho prostacka okradaji myslim klienti vsech operatoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor