Vodafone si ve výběrovém řízení na novou full servisovou interaktivní marketingovou agenturu vybral ADVERTURES, s.r.o. Vítězná agentura bude odpovědná za budování a implementaci kompletní online marketingové strategie Vodafonu. Spolupráce s agenturou začala v červnu 2008.
„Uvědomujeme si, že význam internetu jako komunikačního i prodejního kanálu neustále roste,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu a dodává: „Pro Vodafone je navíc hodně důležitá kreativita a osobitý přístup a v tomto směru nám internet nabízí úžasné možnosti. Advertures nás přesvědčili, že jsou pro nás tou nejlepší volbou.“
„Velice si vážíme toho, že si nás Vodafone vybral. Věřím, že společně dokážeme, že to jde jinak i na českém internetu,“ dodává Peter Hameister, CEO Advertures.
Stávající agentura Symblaze bude pro Vodafone nadále zajišťovat služby v oblasti e-mailového marketingu. S Vodafonem spolupracuje sedmý rok.
ADVERTURES je marketingová agentura pro nová média, jejíž filozofie je založena na spojení nových forem komunikace a osobité kreativity. Mezi její klienty patří společnosti Tesco Stores ČR, Ministerstvo zahraničních věcí České republiky, České aerolinie, Nokia, Sun Microsystems a další.
Vodafone ve výběrovém řízení na full servisovou interaktivní marketingovou agenturu oslovil jedenáct agentur: Actum, Advertures, AMI, ComGate, FG Forrest, ilikethis!, Lundegaard, Media Factory, OgilvyInteractive, Symblaze a Symbio.