Ano, to že jsem měl připojeny dvě zařízení (nikdy více, většinou notebook + TV) toto jsem při prvním upozornění uznal a SIM přemístil z routeru do klasického USB modemu, který lze připojit jen k jednomu zařízení. K druhému upozornění - o nějakých datových, časových a jiných (vytížení kapacity sítě) NENÍ je vašich VOP ani smlouvě ani zmínka, tarif se tváří jako neomezený, ačkoliv je skutečně omezený. Nemáte tam nikde specifikovány žádné stropy vašeho omezeného internetu, protože omezený prostě je. Uvádět ho jako neomezený s garancí 24. hodin denně je klamavé, protože když na něm budete viset 24 hodin denně, už je to špatně a budete buzerován a nucen k tomu, abyste se připojoval méně.Pravdou rovněž je, že využívám ještě další neomezený internet, a to od společnosti mobil.cz a SIM je kontinuálně vytížená přenosem dat z mé domácí wifi meteostanice, nonstop, 24. hodin denně. SIM od této společnosti mám umístěnou v routeru TP-LINK, na internet mám občas připojeno více datových zařízení (tablet, mobil). Služby od nich využívám několik desítek měsíců a nikdy jsem neměl žádný problém s žádným datovým, časovým a kapacitním omezováním. Takže každá firma provozující LTE nechť si sáhne do svého svědomí co jakým zákazníkům poskytuje a co omezuje nebo neomezuje.Vaše nabídka je pro mne nepřijatelná hned z několika důvodů. Při své práci potřebuju být on-line i v terénu z auta na notebooku, kde mi vaše ctěné pevné dráty z baráku prostě nedosáhnou. Ano dělá to sice málo, jen 5 % všech dat. Většina 95% dat je v domácím prostředí. Navíc jsem v takové lokalitě, že vybudování přípojek by bylo finančně nákladné a má filozofie je, že modernější je přenositelný bezdrát, než nepřenositelný drát. Bezdrát je budoucnost, ne drát. Pokud bych chtěl takových služeb využít, už dávno bych si zřídil ADSL od konkurenčních společností unet.cz, kenynet.cz nebo tlapnet.cz, mající také výhodné akční nabídky a poměrně výhodné ceny k připojení.
Názor byl 2× upraven, naposled 03. 04. 2016 11:57