A ještě jednou „kurvítka“. Tentokrát v povedené televizní reportáži

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 67

Názory k článku

10. 03. 2015 09:19

To s tím dvouhmotovým setrvákem je 100 % pravda, koupil jsem si fungl nový vw passat právě s tímto ukázkovým kurvidlem (dvouhmotovým setrvačníkem), najel s ním 97 kkm a začal problém. Doporučení dle manuálu: šetřete životní prostředí i PHM a řaďte co nejdříve to lze na vyšší převodový stupeň, šetřete životní prostředí i brzdovou soustavu a jezděte neustále se zařazeným rychlostním stupněm. V zimním období nepoužívejte ruční brzdu (zde byla elektromechanická) hrozí přimrznutí brzdového obložení. Dle vyjádření autoservisu se právě toto chování nejvíce podepsalo na takto dramatickém snížení životnosti tohoto komponentu. Cena pouze materiálu v r.2011 20.000 Kč + práce, která zahrnuje demontáž převodovky. A to prosím u vozidla, které se chlubí svou spolehlivostí, nízkou poruchovostí a hospodárným provozem v pořizovací ceně 970 000 Kč. A to nemluvím o porouchaném podávacím čerpadle při 75 kkm a škrtící klapce při 90 kkm, vše opravy v řádu tisíců. ať jde vw a celej koncern s takovou kvalitou do p* dele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 02. 2015 13:49

Jedno z pořádných kurvidel je taky dvouhmotý setrvačník u koncernových nafťáků. Je to jen kus železa v materiální hodnotě snad ne ani pár desítek korun a jeho oprava vyjde na 20-30 tisíc Kč, protože se mění s celou spojkou. Asijská atrapa vyjde o 10 tisíc levněji a je to ještě rychlejší cesta do pekel. Funkcí tohoto setrvačníku je mírnit vibrace motoru, ale kdo vyzkoušel dvouhmotu i obyč ve stejném autě, tak mi dá za pravdu, že ten rozdíl zas tak velký není. Prostě ukázkové kurvidlo.V manuálu k autu jsou mimo jiné nasledující doporučení:1.Pro snížení spotřeby paliva řaďte co nejdříve vyšší převodové stupně.
2.Pro snížení spotřeby paliva nejezděte na neutrál, ale vždy se zařazenou rychlostí.
3.Při parkování nezatahujte ruční brzdu, ale zabrzděte vozidlo zařazením rychlosti.Příčiny poškození dvouhmotého setrvačníku dle vyjádření servisu:1.Jízda s nízkými otáčkami a rychlé řazení na vyšší stupně, kdy se motor "dusí" a setrvačník vyrovnává vyšší vibrace, zkrátí životnost setrvačníku.
2.Při brždění motorem z kopce nebo i na rovině se namáhá právě setrvačník.
3.Pokud při parkování v kopci nezatáhnete ruční brzdu a jen zařadíte rychlost, tak se celá váha auta opře o pružiny setrvačníku a tím se zkrátí jeho životnost.
To snížení spotřeby je diskutabilní a ta ručka zas jentak hned do druhého dne nepřirezne, takže výrobce evidentně nabádá k rychlému zničení součástky s nízkými výrobními náklady za vysokou prodejní cenu. Jinak podle stylu jízdy lze ten setrvák zničit i do 100 tisíc km.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 13:22

Raději bude věci měnit třeba každé 2 roky vyjde to levněji, než živit tlupu nezaměstnaných montážníků těchto přístrojů na UP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 13:12

Tak s tými notebookmi má pán pravdu. Keď vidím niekoho ako má notebook položený v posteli, tam ma ide poraziť. A potom sa čuduje že ho po troch rokoch porazí. Akurát mám doma jeden od DELLu asi 4 roky starý, chladič komplet zadrbaný prachom, AMD procesor, teploty cca 80°C - no môže to fungovať?? Takisto nechápem ľudí, čo dajú za televízor napr. 700€. Asi si myslia, že bude kvalitnejší. Pritom je taký istý ako ten za povedzme 500€, akurát že má Facebook a YouTube.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 02. 2015 12:46

Přál bych si, aby alespoň na pár dní nikdo nereagoval na Pindulínovy zvratky. Je to jenom hloupý troll, který se baví vašimi reakcemi. Nekrmte ho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 08:31

Dle mého názoru je to správně a jsem za to rád.Vždycky mě baví diskuze novinkářů, kde by každý chtěl minimální mzdu 50 tisíc, rohlík za korunu vyrobenej bez náhražků a v půl čtvrtý domů z práce. Dříve auta, ledničky a televize vydržely několikanásobně déle, ale taky několikanásobně více stály. Dnes si může střední třída bez problémů pořídit velkou televizi, jízdní kolo, nové auto a všelijakou elektroniku za pár korun.Samozřejmě jde koupit většina věcí kvalitnější, ale lidi chtějí tyhle "kurvítka" za pár korun. Tak proč jim to nedat...vždyť jsou to základní praktiky volného trhu. Poptávka určuje nabídku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (28)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 02. 2015 07:39

Kurvítka tiskáren Canon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 05:46

Toto je maximálně pravdivé, čím novější výrobek, tím horší, to je prostě tak. Jak je možné, že lednička Calex u mých rodičů už běží 25 let a stále je zcela funkční a současné ledničky vydrží fungovat 5-7 let? To je stejné jako s auty, kdo z prodejců Škoda řekne novým zákazníkům a majitelům, že nám všem dobře známý motor ve Fabiích 1.2 HTP (Hustej Tovární Prů.er) má výrobcem motoru definovanou konstrukční životnost 150.000 km? A že motor 1.9 TDI / 66 a 81 kW v Octavii 1.generace (tuším začaly 1997-98), tak tyto motory měly konstrukční životnost 500.000 km, aha? Tak kde to jsme? To si vážně chceme zeměkouli zcela zadělat a zaplnit šrotem z aut, elektroniky a průmyslu, vážně to chceme??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor