Někdy předminulý týden, cca ve středu, mi volali z VDF- prý průzkum kvality poskytovaných služeb a za zodpovězení dostanu prý jakýsi vodafonský prezent. Jelikož jsem měl při práci asi 5 min. času, tak jsem to tedy odsouhlasil. Otázka č. 1: Jste spokojen se službami českých operátorů- odpověď známkou jako ve škole?- odpověď: Tak tedy za "4-" na druhé straně aparátu-WTF?! Otázka č. 2: Jaké služby využívám? A poté hodnocení jejich kvality?- odpověď: Bohužel všechny co zatím nabízejí (balíčky, telefon, net v mobilu, MMS, atd.), hodnocení tak za "3-4". na druhé straně telefonu: ?!?hmmm. Otázka č. 3: Tak to asi moc spokojen nejste?- odpověď: You don't say...(tak tohle jsem chtěl říct trochu arogantněji, ale přišlo mi, že operátor/ka- už si nepamatuji přesně, za situaci nemůže). A aby trochu urovnali moji nespokojenost, tak mi nabídli svoje další služby: 150Mb internet za 89,-Kč... Tak to nevím, jak je tohle možné, když už jejich net využívám, ale co už- to tedy nechci.
Závěrem by mě docela zajímalo, kolika lidem v tom týdnu OPové volali na podobný "prodejní průzkum" a co jim řekli. Protože ten jejich "dárek" je tedy opravdu podivný