Co se týká HW nároků aplikací, to se nedá takhle obecně shrnout. Jsou hry, které poběží jenom na nejnovějším HW s 3GB RAM a supervýkonným chipsetem. Pak je obrovská spousta aplikací, kterým stačí výrazně míň. Mám telefon s prehistorickým chipsetem MT6582 (pomalé Cortex-A7 čtyřjádro, výkonem pod Lumií 520) a 1GB RAM. Z víc než 300 nainstalovaných aplikací nemá s výkonem mého telefonu ani jedna problém. Ano, něco by mohlo být rychlejší (výpočet trasy v navigaci, renderování složitých stránek), ale to je opravdu věc závislá čistě na výkonu HW.K bodu 1) jsem to psal už u původního příspěvku, že se to týká aplikací používajících nativní kód. Velká část aplikací má sice GUI část napsanou v Javě, ale zároveň využívá knihovny napsané v C++ a zkompilované pro Linux a konkrétní HW (ARMv6, ARMv7, ARMv8, x86-64 nebo MIPS). Tato nativní část prostě na Windows kernelu nemůže běžet.