Bez překvapení. E-shop vybíráme podle toho, zda pošle balík zdarma Jakub Čížek 18. února 2014 Dalšíčlánek Vodafone: dobij, vyhraj smartphony Huawei a nonstop volání SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT 8 FOTOGRAFIÍzobrazit galerii Asociace pro elektronickou komerci (APEK) zveřejnila výsledky studie, která se věnovala doručování zboží zakoupeného přes internet. Asi nebude překvapením, že o cenu jde až na prvním místě – bezmála ¾ zákazníků si vybírá e-shop podle toho, jestli nabízí dopravu zboží zdarma.Zákazníci by ocenili přesnější čas dodání objednávky, a pokud už by si měli připlatit za nadstandard, ocení vynesení zboží do patra, odvoz starého spotřebiče, instalaci a dodání o víkendu.Zákazníci jsou ale jinak podle průzkumu v drtivé většině s doručením zboží z e-shopu spokojeni.Více informací objevíte v infografice níže Diskuze (19) › Další článek: Vodafone: dobij, vyhraj smartphony Huawei a nonstop volání Témata článku: Nákup a ceny, E-shop, Zdarma, Balík, Shop, Bali, Překvapení, Žďár, Pře