U České pošty platí "jiný kraj, jiný mrav". A ostatně to platí u všech. Největším problémem je lidský faktor, nikoli firma jako celek.
Pokud slouží dobří bezproblémoví lidé (řidiči, obsluha, doručovatelé apod), pak je služba v pohodě. Ovšem pokud slouží nasraní nekompetentní lidé, co to chtějí mít vše za sebou, pak je vidět ta jejich neochota cokoli doručit a padá to pak na firmu jako celek.
Já s dopravci nemám problémy. Všichni dají předem vědět a u všech vím i přibližnou dobu příjezdu. Takže nemusím čekat celý den. Bez ohledu na lidi, mi lépe vychází Česká pošta, protože ta je méně otravná pokud jde o telefonáty. Navíc to jistí i tím, že balík přinejhorším uloží na poštu, kam není problém dojít. Naproti tomu u konkurence je to horší. Telefonát brzo ráno, kdy člověk ještě spí , poté ještě jednou před příjezdem, někdy i s nepřijatelnou poznámkou o tom, jak se ke mně dostat.
Ale jsou to jen mé názory a zkušenosti s dopravci. Jak jsem psal, je to pouze o lidech.