Bič na operátory má blízko k platnosti

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

avatar
27. 06. 2013 00:31

Smluvní pokuty na pětinu? Kde je to napsaný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2013 13:05

Spatnou zkusenost s O2 mam take konci smlouva na internet, zavolaji vam ze se bude menit cena ze 400 na 505, reknete jim ze za techto podminek tu to sluzbu nechcete a jdete to potom zrusit na pobocku. Kde zjistite ze pronove je sleva na 250, ale pro stavajici ani nezachovaji soucasnou cenu 400. Vypoved si protahnou dokonce mesice plus dalsi mesic a nezajimaje ze jsme si dohodli cenu na nejake obdobi a oni meni cenu, takze chceme ukoncit k tomu datu. Pritom zuctovaci obdobi si sami svevolne posunuli s cimz vytvorili problem v bance. Na pobocce nejdriv tvrdi ze nejde zadat trvali prikaz, po dohadovani to pak jde jak pise kolega cena misto 400 je 404, takze pak je clovek dluznik. Proste hrozny pristup. A ta jejich odnoz bleskmobil, kdyz jsem knemu prechazel trvaloto 10 dni odchod az na druhy pokus. Pri prvnim pokusu jsem cekal ctyri tydny po overeni u operatora, kteremu platite za hovor 20 korun bylo vse v poradku maji nato 25 dni. Do pul hodiny po rozhovoru vam svevolne poslou sms ze zadate o preruseni prenosu cisla aneda se snima nijak domluvit. Musite znovu noveho operatora pozadat o kod a cekate znovu. A lzou a lzou mam ulozene sms, na zaklade kterych jsem nane napsal stiznost na CTU. O2 kvalita pokryti dobra, ale pristup nejhorsi co jsem kdy zazil!!! Uz nikdy vice a prevod po zemrel nanekolik pokusu nebudu ani otom psat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2013 09:00

O2 už několikrát za posledních 5 let udělalo pokaždé to , že při prodloužení smlouvy o další rok mi přijde asi 3 faktura v pořadí na vyšší částku než bylo domluveno . Při podrobnějšímu zkoumání mám na faktuře účtovanou novou službu hovorné , kterou jsem si neobjednal a kterou ani po hodině trvající debatě nemůžu reklamovat .Takže zaplatím 80kč ( to je navýšení o 20% ) a pro jistotu ještě následující měsíc , protože je tu nějaká výpovědní doba ( a faktura s navýšením přijde v dalším zúčtovacím obdobím ... takže nová služba už běží další měsíc ) . Když to nestihnu včas , platím tuto částku i 3x než se mi povede tu službu vypovědět . Takže O2 se nedobrovolně naprosto pravidelně obohacuje každý rok o 240kč . A to nemluvím o tom , že každý rok se domlouvám na konkrétní částce , několikrát si to pro jistotu opakuji s operátorem , nahraji si to . Částka zní 400kč vč DPH . Faktura mi chodí na částku 401 kč vč DPH . ( minulý rok 440 kč domluvená a 444 fakturovaná ) . I když jsem jim rozhovor přehrál stejně nemůžu reklamovat ani od smlouvy odstoupit bez sankcí , k soudu to dávat nebudu neb nemám na to čas . Smířil jsem se s tím .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 18:38

Se vsim souhlasim, ale sankce za predcasne ukonceni smlouvy ma asi svoji logiku. Preci, kdyz dobrovolne podepisu smlouvu na dva roky, tak je jasny, ze kdyz ji dva roky mit nebudu, ze zaplatim pokutu. Jinak je to fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Dobrý den,
podmínky budou upraveny i zpětně nebo se jedná pouze o nové aktivace? Jde mi o příklad: teď si zařídím tarif s úvazkem na dva roky. Za pár měsíců bude kompletně schválen zákon a já budu moci odejít od operátora pouze s pětinovou pokutou?Díky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 10:38

Asi není Husák, jak Husák..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2013 10:07

Ten Husák je fakt borec, když se mu to povedlo. Tohle nemají ani v jiných zemích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 06. 2013 08:31

no hurá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2013 08:17

Takže kdy přesně po podpisu prezidenta začne být toto platné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 06. 2013 07:14

Samozřejmě změna k lepšímu je vždy dobrá. Nicméně mám pocit, že operátoři se již připravili a to zejména zrušením prodeje dotovaných telefonů. Pokud by zákazník zrušil smlouvu s dotovaným telefonem. operátor by skutečně o něco přišel. Pokud ovšem získáte uzavřením smlouvy ceny tarifu, které jsou jen o něco nižší, tedy z drahých na méně drahě, ukončením takové smlouvy netratí. Pouze přichází o zákazníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 00:47

Nejhorší praktika je, že operátor může měnit podmínky, aniž by s tím explicitně musel zákazník souhlasit. Je nesmyslné, aby zákazník pořád sledoval, zda se operátor neuráčil něco změnit, studoval, co se změnilo a měl na odstoupení jen pár dní. V rovnocenném smluvním vztahu se obě strany na něčem dohodnou a pokud jedna ze stran chce dohodu změnit, tak kontaktuje protistranu a nabídne ji změnu.Nicméně žádný klasický český operátor, pokud vím, nenabízí takovéto symetrické podmínky, protože si je vědom, že je téměř nemožné, aby mu vznikla nějaká konkurence. Tedy nepočítám teď nějakou aukci kmitočtů, která je jedno za dlouhý čas a kdo ví ještě, jak dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 00:11

Nejdriv flaty za 6-7 stovek, pak virtualove a ted toto..... Srovnejte to se stavem pred rokem. Tady se neco deje a je to smerem k lepsimu. Uz jsem ani nedoufal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor