Boty od Bati k tarifu od Vodafonu

Vodafone pro propagaci svých služeb získal neobvyklého partnera. Od září do konce listopadu členové Baťa klubu získat 30 tisíc tzv. baťa bodů za nákup Nabitého tarifu. Aby se zákazníkovi body přičetly, je nutné, aby Nabitý tarif koupil přes Vodafone telefonní linku nebo přímo na prodejně.

„Strategická partnerství podobného typu představují jeden ze způsobů jak uspět na tak konkurenčním a saturovaném telekomunikačním trhu jako je ten český. Díky nim můžeme efektivně oslovit nové skupiny zákazníků, nabízet přidanou hodnotu a měnit zažitá pravidla na trhu,“ říká Karel Holub ředitel oddělení taktických marketingových nabídek Vodafonu ČR.

Každý zákazník se musí prokázat klubovou Baťa kartou, která obsahuje 13místný číselný kód. Nákup tarifu pak probíhá standarní cestou. Počet aktivovaných tarifů na jedno zákaznické číslo není nijak omezen, ale zákazníci s Baťa kartou získají 30 tisíc bodů pouze za první koupený Nabitý tarif. Akce platí jak pro nové tak stávající zákazníky. U stávajících zákazníků, kteří už mají aktivovaný jeden z tarifů Nabito, stačí, aby se na prodejně Vodafonu prokázali klubovou Baťa kartou. Zákazník s jiným tarifem, který se rozhodne přejít na nový Nabitý tarif, může získat 30 tisíc bodů taktéž.

Diskuze (5) Další článek: Také Samsung má svůj iPhone. Je skvělý, jen neumí telefonovat

Témata článku: , , Bata, Baťa, Voda, Tarif, Boty, Aktivovaný tarif,