Chtějí vám změnit tarif? Braňte svoje práva!

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

03. 12. 2013 10:21

přesně tohle se mi stalo, telefonát z O2, původně milá paní mi nabídla že mi pošle poštou informace o skvělém tarifu, několikrát jsem opakoval že nemám zájem ale trvala na svém že jde pouze o nezávazné informace,ovšem si vyžádala číslo občanky a rodné číslo, prý kvůli ověření při předání pošty.No a z nabídky informací se však nakonec vyklubalo uzavření smlouvy k (ne)výhodnému tarifu.Považuji to od O2 za sprostou manipulaci a vymývání mozků ve stylu předváděcích akcí na hrnce, operátor O2 klesl až na samé dno společenského odpadu, toť můj názor a přesvědčení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2013 14:56

Jaky je v tomto pripade (zmena tarifu/podminek smlouvy operatorem) nejrychlejsi cesta prevodu cisla k jinemu operatoru. Zazadat o zmenu na O2 predplacenku ci tarif bez smlouvy? mezitim si koupit novou SIM od jineho operatora a prvni den na predplacence ci zakladnim tarifu bez upisu zazadat o ČVOP a doufat ze za 4 dny prevedou cislo?
Predem diky za zkusenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2013 09:22

Klasika,dnes se snaží každy oškubat každyho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2013 19:26

upsat se operatorovi je dneska silenstvi. radeji predplacenku pro situace kdy clovek neni na wifi a prevazne pouzivat hangouts/skype/voip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2013 19:10

Je potřeba si uvědomit jednu jedinou věc - PROČ, opakuji PROČ by vám nějaký operátor volal a nabízel vám něco výhodnějšího? Výhodnější to je maximálně pro operátora ... to samé platí u bank, pojišťoven apod .... prostě v zájmu těchto podnikatelů není vaše, ale jejich blaho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2013 12:51

1) Stále zastávám názor Nic Nikomu Nepodepisovat a Hypotéky na Kecy Nebrat. 2) Není rozumné vystavovat se nebezpečí typu Smlouva, ono už pak nejde couvnout a samotné odstoupení od smlouvy je Drahé. 3) U předplacenky toto Nebezpečí Nehrozí. 4) Toto zdělení Není Určeno mým Oponentům. 5)Těm nechtˇ Exekutor Natrhne Výfuk, když na to dojde !!! 6) Budou to Ti, codávají mínusy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2013 12:13

Před stížností na ČTÚ doporučuji obrátit se na následující e-maily: luis.antonio.malvido@o2.com, petr.slovacek@o2.com, jindrich.fremuth@o2.com. Stačí v rodném jazyce.
Pánové poměrně rychle a proklientsky řeší stížnosti zákazníků na telefonáty operátorů týkající se převodů "starých tarifů" na Free. Stačí jen být schopen zformulovat stížnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor