Čínské značky útočí, Samsungu klesá podíl [analýza]

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 40

Názory k článku

31. 07. 2014 00:46

S5 byl rychle splacany nepovedek... kdo si myslel ze proti S4 bude revoluce seredne se spetl. LG nezahalelo a prislo s G3 natvrdo ve smyslu "skutecnych inovaci" a rozumnou cenou !!! Preji samsungu at se spali jeste vic aby vedel ze delat nejake ubohe verze skoro podobne jak vejce vejci s tim co uz v portfoliu ma se nevyplaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 07. 2014 13:36

Ať se celá Evropa přejmenuje třeba na Čínu když jim tu každej tak rád leze do prde** a je to každýmu fuk ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 07. 2014 12:55

Tak to vypada, ze budou muset nekteri zacit konkurovat i cenou, a ne jen pochybnym puncem znacky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 07. 2014 12:37

Huawei se toho nebojí a to je dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 07. 2014 11:57

Těším se, kde bude Samsung za 2 roky. Asi v (_._) .

Usnout na vavřínech se nevyplácí, viz. Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor